با لمینت دندان تا چه اندازه آشنا هستید؟ همه ما میدانیم داشتن دندان هایی مرتب و سالم شاید در دوران قدیم سخت به نظر می رسید اما امروزه با پیشرفت علم در شاخه دندانپزشکی دیگر برای شما دندانی سالم و زیبا رویا نخواهد بود و با جدید ترین روش های درمانی در علم دندانپزشکی می توانید دندان های خود را ترمیم کنید. برای آشنایی با روش های متداول دندانپزشکی با ما همراه باشید.

لمینت دندان روشی نوین در دندانپزشکی

با لمینت دندان تا چه اندازه آشنا هستید؟ همه ما میدانیم داشتن دندان هایی مرتب و سالم شاید در دوران قدیم سخت به نظر می رسید اما امروزه با پیشرفت علم در شاخه دندانپزشکی دیگر برای شما دندانی سالم و زیبا رویا نخواهد بود و با جدید ترین روش های درمانی در علم دندانپزشکی می توانید دندان های خود را ترمیم کنید.

برای آشنایی با روش های متداول دندانپزشکی با ما همراه باشید.

لمینت دندان یکی از انواع درمان ها با هدف زیبایی است به اینصورت که، یک لایه یا پوسته‌ای از مواد دندانپزشکی که بر روی دندان‌ها قرار می‌گیرد و آنها را به فرم و شکل دلخواه بیمار تبدیل می‌کند.

برای افرادی که در سنین کم یا در هر دوره ای دارای دندان های شکسته شده اند و از ظاهر آن رنج می برند یا حتی دندان آنها تغییر رنگ دارد لمینت مناسبترین نوع درمانی برای آنها خواهد بود.

در انجام لمینت لایه ای بر روی دندان شما قرار می گیردکه نازک می باشد و حتی رنگ آن را خود شما انتخاب خواهید کرد و بستگی به علاقمندی شما دارد که رنگ دندانتان به چه صورتی باشد.

لمینت ونیر کامپوزیت و همچنین لمینت سرامیکی از بهترین انواع نوع لمینت دندان می باشد.

وقتی لمنیت ها بر دندان ما قرار می گیرد باعث می شوند دندان رنگ و ظاهر و شکل کلی اش تغییر کند و این موارد با توجه به نظر فرد صورت می گیرد و انتخاب با خود شما خواهد بود.

لمینت ها علاوه بر این که به زیبایی دندان های شما کمک می کند باعث می شود که مینای دندان شما مقاومت و استحکام بیشتری داشته باشد و همچنین داری دندان های یکدست و مرتبی خواهید شد.

مدت زمانی که برای انجام لمینت دندان طول می کشد، بستگی به موارد مختلفی دارد که در هر فردی متفاوت است و اگر این درمان طولانی و پیچیده شود، به طبع هزینه آن بیشتر خواهد شد. شما می توانید قبل از انجام درباره تمامی هزینه ها و مراحل انجام کار با دندانپزشک خود صحبت نمایید و با دید بسیار خوب به درمان خود بپردازید

لمینت دندان روشی نوین در دندانپزشکی

ارتودنسی دندان مناسب برای مرتب سازی دندان های شما

اگر دندان های نامرتبی دارید، ارتودنسی دندان یکی از بهترین روش های دندانپزشکی برای برطرف کردن این ایراد دندانی می باشد. همانطور که می دانید ظاهر مناسب دندان ها بر زیبایی صورت شما نیز اثرگذار است و اگر حالت خوب و مرتبی نداشته باشد حتی لبخند شما جذابیت خود را از دست خواهد داد.

پس شما می توانید با خیالی راحت با انجام ارتودنسی دندان این مشکل را برطرف کنید. انجام ارتودنسی دندان برای کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است که در زمان درستی دندان هایشان را ارتودنسی نمایند تا هر چه زودتر به سلامت کامل دهان و دندان دست یابند بهتر است در سن زیر 10 سال ارتودنسی کودک نیز انجام گیرد.

دلیل این امر این است که ایرادات فک های بالا حتما باید سریع اصلاح شود اما برای درمان فک پایین اگر ایرادی داشته باشد می توان کمی دیر تر اقدام کرد.

درباره ایرادات دندانی نمیتوان سن دقیقی را معین کرد. شاید زمانی دندان ثنایا مشکل دار شده باشد و درمان آن به قدری مهم است که باید از 8 سالگی کودک درمانش شروع شود.

بعضی اوقات این نامرتبی در دندانها را متخصص ارتودنسی تا زمان رویش تمام دندانهای دائمی و ریزش دندانهای شیری به تعویق می اندازد.

هدف از مرتب سازی فک و دندان در سنین پایین این می باشد که ظاهر او در سن بالاتر خوب شود و دیگر خجالتی از این بابت نداشته باشد. بنابراین این علم ارتودنسی کمک بسیار زیادی به اعتماد بنفس فرد می کند.

از هزینه های ارتودنسی اگر بخواهیم بگوییم بستگی به این دارد که دندان شما چه مشکلاتی دارد و چقدر باید روی آن کار شود تا حالت عادی به خود بگیرد.

مثلا اگر شما دندان پوسیده خراب داشته باشید اول باید به رفع آن مشکلات بپردازید و بعد از درمان کامل دندان هایتان، ارتودنسی را انجام دهید.

همین موارد باعث می شود شما علاوه بر هزینه ارتودنسی، هزینه های دیگری را نیز پرداخت نمایید و این مبلغ درمان را برای شما بالاتر می برد.

لمینت دندان روشی نوین در دندانپزشکی

ایمپلنت دندان جایگزین با کیفیت دندان طبیعی

اگر شما قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید باید به دندانپزشک خود مراجعه کنید و پرونده پزشکی را تشکیل دهید. دندانپزشک معاینات اولیه را انجام می دهد و نکات قبل از جراحی را به شما می گوید شما باید موارد گفته شده را خوب بخاطر بسپارید و آن ها را استفاده نمایید و هر موردی که در پرونده خود می نویسید باید درست باشد تا دندانپزشک را دچار ابهام نکند.

قبل ایمپلنت از سلامت کامل لثه ها مطمئن باشید. چون اگر لثه ایرادات کوچکی داشته باشد به ایمپلنت شما آسیب می زند و نتیجه خوبی نخواهد داشت.

اگر دارای بیماری خاصی هستید مثل دیابت، فشار خون، مشکلات قلبی و همچنین پیوند عضو، سکته قلبی و مغزی یا …. داشتید و داروی خاص استفاده می کنید با پزشک خود مشورت نمایید.

ایمپلنت دندان روش بسیار سریع و ساده است که با مراقبت و بهداشت صحیح سالیان طولانی می توانید از آن استفاده نمایید و به راحتی هر چیزی را که خواستید می توانید بخورید.

لمینت دندان روشی نوین در دندانپزشکی

کلینیک  دندانپزشکی قلهک در تهران را بخاطر بسپارید

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد و برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک دندانپزشکی قلهک مراجعه فرمایید. و یا با شماره 26640905 - 26640907 - 26640957 تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha