سلامت نیوز نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با سویه جدید، مدارس خیلی در معرض آسیب هستند.

با سویه جدید، مدارس خیلی در معرض آسیب هستند/ آموزش از راه دور چاره کار است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،مهرداد ویس‌کرمی در خصوص بیماری کرونا ویروس، اظهار کرد: در بحث مقابله با کووید ۱۹ با دو موضوع مواجه هستیم که یکی واکسیناسیون است و باید انجام شود و دیگری واکسیناسیون کودکان است.

وی اضافه کرد: در مورد واکسیناسیون کودکان با توجه به اینکه با مسائل و احتیاط‌هایی مواجه‌ایم توصیه بر رعایت موازین بهداشتی، بهداشت عمومی و استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات ضروری است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با سویه جدید، مدارس خیلی در معرض آسیب هستند چراکه قدرت انتشارت امیکرون زیاد است و می‌تواند مشکل‌ساز شود. ویسکرمی گفت: مدارس محل تجمع بوده و چون واکسیناسیون در قشر وسیعی از دانش‌آموزان انجام نشده است چاره‌ای نیست و باید مثل گذشته از آموزش راه دور و مجازی استفاده شود تا از این پیک عبور کنیم.

وی بیان کرد: در این شرایط نمی‌توان کلاس‌ها را دایر کرد و در برخی مدارس استان تهران که کلاس‌ها برگزار شدند و در مدارس غیرانتفاعی بسیاری از دانش آموزان مبتلا شدند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تنها راه این است که آموزش از راه دور انجام شود تا از این پیک ششم عبور کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha