چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 335925

سلامت نیوز: تصویری دردناک از نخستین قربانی بیماری ایدز که آخرین لحظات زندگی خود را سپری می‌کند، سوژه این هفته برنامه «عکس‌های تکان‌دهنده» شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی خواهد شد.

عکسی دردناک از نخستین قربانی بیماری ایدز
به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین، برنامه «عکس‌های تکان‌دهنده»، کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی، زبانگردانی می‌شود.

این برنامه به کارگردانی کیانوش الطافی که هر هفته به بررسی و نقد عکسی تأثیرگذار و ماندگار در تاریخ می‌پردازد، این بار سراغ تصویری رفته که توسط ترزافر گرفته شده و آخرین لحظات زندگی دیوید کربی را روی تخت بیمارستان، در میان خانواده‌اش ثبت کرده است.

ترزافر در سال ۱۹۷۰ در ایالات متحده متولد شد و توانست اثرگذارترین عکسی را که تاکنون از بیماری ایدز گرفته شده است، ثبت کند. اگرچه او به عنوان عکاس در چندین آژانس کار کرده است، اما هیچ کدام از آثار او به اندازه این عکس مشهور نشده است.

برنامه «عکس‌های تکان‌دهنده»، این هفته، جمعه ۲۹ بهمن، ساعت ۳:۱۵ بامداد به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعت ۱۰:۱۵، ۱۹:۱۵ و شنبه ساعت‌های ۸:۴۵، ۱۴:۱۵، ۲۱:۴۵ و یکشنبه ساعت ۱۶:۴۵ برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل دیدن خواهد بود.

عکسی تکان‌دهنده از اولین قربانی ایدز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha