آیا تا به حال از مشاوره آنلاین پزشکی استفاده کرده اید؟ اینترنت راه های جدیدی برای درمان های جسمی و روانی فراهم کرده است. با استفاده از مشاوره اینترنتی پزشکی این امکان برای افراد فراهم است که در هر نقطه ای از دنیا به بهترین و مجرب ترین پزشکان و روانشناسان دسترسی داشته باشند.

چگونه در اپلیکیشن اسنپ، مشاوره پزشکی و مشاوره روانشناسی آنلاین ثبت کنیم؟

در کشور ما هم با یک جستجوی کوچک می توان با انبوهی از پیشنهادات درمانگری زیر نظر متخصصان مختلف مواجه شد. اما با وجود گزینه های متعدد، انتخاب کمی سخت می شود. پس چه بهتر که از اپلیکیشن اسنپ برای این منظور کمک بگیریم. بستری که باعث می شود تا بدون هیچ تردیدی درخواست مشاوره پزشکی آنلاین خود را ثبت کنیم.

نحوه استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی در اپلیکیشن اسنپ

با وجود پلتفرم های پزشک آنلاین دیگر مجبور نیستید که برای ویزیت شدن توسط یک پزشک خاص به شهری دیگر سفر کنید یا حتی در مطب های شلوغ دقایق زیادی را در انتظار به سر ببرید تا نوبت شما برسد. وجود سیستم های ارائه مشاوره پزشکی به صورت غیرحضوری باعث ساده سازی فرایند درمان و سرعت بخشیدن به روند ویزیت توسط پزشکان مختلف شده است.

یکی از پیشتازان ارائه خدمات مشاوره آنلاین پزشکی، پلتفرم اسنپ است که در راحت ترین شکل ممکن خدمات مشاوره پزشکی را در اختیار بیماران قرار می دهد. در ادامه به شما توضیح می دهیم که چگونه گام به گام درخواست مشاوره پزشکی و روانشناسی به صورت آنلاین خود را در این سیستم ثبت کنید.

  1. در قدم اول به سوپر اپلیکیشن اسنپ وارد شوید و به بخش پزشک و مشاور  بروید.
  2. پس از ورود به سرویس مربوطه با تعداد زیادی از خدمات مشاوره ای پزشکی و روانشناسی روبرو خواهید بود که با توجه به نیاز خود می توانید روی دسته بندی مورد نظر کلیک کنید.
  3. پس از انتخاب حوزه پزشکی مورد نیاز خود می توانید به لیست بزرگی از پزشکان و مشاوران دسترسی داشته باشد.
  4. در این مرحله پروفایل هر یک از پزشکان قابل رؤیت خواهد بود. بنابراین می توانید با یک بررسی جامع سوابق، مدت زمان پاسخگویی و توضیحات تکمیلی درباره هر پزشک یا متخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  5. پس از انتخاب پزشک وارد بخش مربوط به او می شوید که در آنجا روش های مشاوره به دو شکل ویدئویی و تلفنی وجود دارد. با توجه به نیاز خود می توانید هر یک از این دو روش را انتخاب کنید.
  6.  در ادامه روی دکمه رزرو کلیک کنید. زمان مشاوره را تعیین و در نهایت گزینه ثبت را انتخاب کنید.

نکات مهم در استفاده از سرویس اسنپ دکتر

  • هنگام ثبت درخواست خود می توانید در صورت نیاز توضیحات درخواست خود را در کادر مربوطه وارد کنید.
  • پس از ثبت درخواست باید هزینه مشاوره را پرداخت کنید. به همین منظور در هنگام ثبت به قسمت افزایش موجودی انتقال داده می شوید که از طریق موجودی حساب خود می توانید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید. کسر مستقیم هزینه برای افرادی میسر خواهد بود که از قبل حساب خود را با واریز پول شارژ کرده باشند.
  • در صورتی که تا به حال از این سرویس استفاده نکرده اید، می توانید از طریق قسمت مربوطه حساب کاربری خود را شارژ کنید. اگر می خواهید از میزان موجودی حساب خود مطمئن شوید، باید به صفحه اصلی پروفایل خود در اپلیکیشن اسنپ مراجعه کنید.
  • در استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی به صورت تلفنی هزینه تماس بر عهده شرکت اسنپ خواهد بود.
  • اگر نیاز دارید مشاوره خود را با پزشک مربوطه پیگیری کنید، می توانید از قابلیت پلتفرم پزشک و مشاوره اسنپ، یعنی امکان ارسال پیام به صورت متن یا عکس به پزشک استفاده کنید.
  • در صورت عدم رضایت از مشاوره خود با تماس گرفتن با پشتیبانی اپلیکیشن اسنپ قادر خواهید بود هزینه پرداخت شده را پس بگیرید.
  • مشاوره پزشکی در سیستم اسنپ دکتر شامل 32 حوزه متفاوت می شود که بسته به نیاز کاربران، اکثریت مشکلات سلامتی آن ها را در بر می گیرد. بخش های مشاوره ای شامل حوزه های پوست و مو، مشاوره روان شناسی، مامایی، پزشک کودکان و مشاوره قلب و عروق می شود.
  • اگر به هر دلیلی پزشک مورد نظر خدمات مشاوره ای خود را ارائه نکند، هزینه پرداختی شما 3 ساعت بعد از مشاوره متنی و 24 ساعت بعد از زمان مشاوره تلفنی عودت داده می شود.
  • در صورت بروز هر گونه مشکل، قبل یا هنگام مشاوره می توانید با پشتیبانی اپلیکیشن تماس بگیرید.

مزایای استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی

اگرچه نمی توان مشاوره آنلاین پزشکی را برای تمامی مشکلات پیشنهاد کرد. اما مزیت های استفاده از این روش هم کم نیستند. در ادامه به معرفی مواردی می پردازیم که نشان می دهد این شیوه ویزیت پزشکی تا چه اندازه سودمند خواهد بود.

  1. صرفه جویی در زمان

هنگام استفاده از مشاوره پزشکی به شکل سنتی زمان زیادی از شما گرفته می شود. این مشکل با روی کار آمدن مشاوره پزشکی آنلاین رفع شده است. زیرا دیگر نیازی به طی کردن مسیر خیابان ها و حتی جاده ها برای ویزیت توسط پزشک مورد نظر ندارید. دیگر لازم نیست دقایق زیادی را در یک مطلب شلوغ صبر کنید تا نوبت ویزیت شما برسد.

  1. راحتی در استفاده

این مزیت بسیار قابل توجه است. زیرا به شما کمک می کند تا بدون جابه‌جایی در منزل خود زمانی که روی مبل راحتی خانه خود نشسته اید، حتی توسط یک پزشک فوق تخصص ویزیت شوید. این حالت باعث ایجاد آرامش و راحتی زیادی برای شما خصوصاً در هنگام ابتلا به یک بیماری آزار دهنده می شود.

  1. دسترسی به حوزه های پزشکی مختلف

با استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی شما به لیست انبوهی از پزشکان و مشاوران و البته حوزه های مختلف پزشکی دسترسی خواهید داشت. این مزیت خصوصاً در مواقعی که در انتخاب دکتر مناسب تردید دارید، یا زمانی که در یک شهر بدون امکانات پزشکی مناسب زندگی می کنید، بسیار سودآور خواهد بود.

  1. بدون محدودیت زمانی

در اغلب پلتفرم های مشاوره اینترنتی پزشکی این شرایط فراهم است که در هر زمانی که دوست دارید درخواست مشاوره خود را ثبت کنید. در چنین شرایطی دیگر مجبور نیستید مانند شیوه های سنتی تنها در زمانی که پزشک مربوطه به شما فرصت می دهد از ویزیت پزشکی او بهره مند شوید.

سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید مشاوره آنلاین پزشکی انبوهی از مزایا را در اختیار ما قرار می دهد که علاوه بر موارد ذکر شده در هزینه های ما هم صرفه جویی خواهد کرد. در صورتی که قصد دارید از پزشک آنلاین استفاده کنید می توانید با استفاده از راهنمای بالا درخواست مشاوره خود را در هر حوزه ای در پلتفرم اسنپ دکتر ثبت کنید.

https://snapp.ir/medical-services/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha