سلامت نیوز:گرمای شدید ناشی از تغییرات اقلیمی، مقابله با بیماری‌های روانی و اعتیاد به مواد مخدر را برای افراد مبتلا به بیماری‌های روانی سخت‌تر می‌کند.

گرمایش زمین موجب بروز بحران های سلامت روان می شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که در طول افزایش شدید دمای تابستان، افراد مبتلا به افسردگی، اضطراب، اختلالات خلقی و اعتیاد به مواد مخدر بیشتر به مراکز اورژانس بیمارستانی هجوم می‌آورند.

به گزارش هلث دی نیوز،«آمروتا نوری سارما»، محقق ارشد از دانشگاه بوستون، گفت: «افزایش دما و نرخ مراجعه به بخش اورژانس به خاطر مشکلات سلامت روان، به شدت افزایش یافته است.»

او خاطرنشان کرد که گرما به خودی خود باعث این شرایط نمی‌شود، اما مقابله با این شرایط را برای افرادی که دارای این شرایط هستند دشوارتر می‌کند.

نوری سرما خاطرنشان کرد: «با افزایش دمای تابستان، افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای سلامت روان هستند، نیاز به خدمات اضافی مرتبط با سلامت روان دارند.»

او افزود: «با ادامه افزایش دما و تشدید فراوانی و شدت رویدادهای گرمای شدید، این مشکل احتمالاً افزایش خواهد یافت.»

نوری سرما گفت: «با شایع‌تر شدن امواج گرما در تابستان‌های آینده، می‌توان پیش‌بینی کرد که نیاز به خدمات بهداشتی مرتبط با سلامت روان نیز افزایش یابد.»

برای این مطالعه، تیم تحقیق داده‌های مربوط به ویزیت‌های اورژانسی مرتبط با سلامت روان را که شامل بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در سراسر ایالات متحده است، بررسی کردند.

بررسی‌ها نشان داد که در گرم‌ترین روزها، افراد بیشتری با مشکلات رفتاری و مصرف مواد، و همچنین اختلالات خلقی، اضطراب و اختلالات جسمی مرتبط با استرس، به اورژانس مراجعه می‌کنند. گرمای شدید همچنین با مراجعه به اورژانس برای اسکیزوفرنی مرتبط بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha