سلامت نیوز:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در روز پنج‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود.

ورود سامانه بارشی به کشور در روز پنج‌شنبه

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از ایلنا،«صادق ضیائیان»، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در ارتباط با پیش بینی آخرین وضعیت آب و هوا در کشور به خبرنگار ایلنا گفت: امروز بارش‌های پراکنده‌ای را در استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، بخش‌هایی از هرمزگان و کرمان خواهیم داشت. فردا بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان مقداری شدت بیشتری خواهد داشت. 

او افزود: برای روز چهارشنبه پدیده خاصی از لحاظ بارشی را برای کشور متصور نیستیم. برای روز پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که در ابتدا استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان را درگیر می‌کند. 

ضیاییان گفت: در روز جمعه دامنه‌ی بارش‌ها بیشتر شده و شمال استان بوشهر، شمال استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، تهران، البرز، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، خراسان رضوی و اصفهان بارش‌های پراکنده‌ای را دریافت می‌کنند. همچنین بارش‌های پراکنده‌ای را در استان یزد و خراسان جنوبی در روز جمعه اتفاق خواهد افتاد. 

او درارتباط با پیش بینی وضعیت آلودگی هوای تهران در روزهای آینده گفت: درحال حاضر شاخص آلودگی هوای تهران ۹۲ و خوب است اما به نظر می‌رسد که فردا کمی افزایش پیدا کند، اما چندان آلودگی شدیدی در روزهای آینده برای تهران متصور نیستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha