سلامت نیوز: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از انتشار تصویر زن کودک ربا به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای شهرری خبر داد.

زن کودک ربا را شناسایی کنید/ماهور بعد از ۴ ماه هنوز پیدا نشده است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح خبر گفت: هجدهم آبان امسال صدای فریادهای کمک خواهی زن جوانی در میدان مدرس شهرری، توجه کسبه و رهگذران را به خود جلب کرد؛ زن جوان فریاد می‌زد: «بچه‌ام را دزدیدند، مردم کمکم کنید.

نثاری افزود: به دنبال فریادهای زن جوان، موضوع به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام و تحقیقات برای یافتن کودک ربوده شده آغاز شد. زن جوان در تحقیقات اولیه گفت مدتی قبل، از شوهرم جدا شدم، اما پسرم به نام ماهور را نزد خودم نگه داشتم. در این مدت در بازار دست‌فروشی می‌کردم. روز حادثه دو زن جوان به سراغم آمدند و یک لیوان چای تعارف کردند.

وی گفت: زن جوان بیان کرد که وقتی چای را خوردم در حالی که پسر ۸ ماهه‌ام در آغوشم بود از بازار بزرگ شهرری تا میدان مدرس به راه افتادم و پیاده رفتم، آن دو زن هم کنار من حرکت می‌کردند تا اینکه چند دقیقه بعد احساس کردم دست و پاهایم لمس شد و روی زمین افتادم. در همین حین دو زن جوان که صورت‌هایشان را با ماسک پوشانده بودند، کودکم را از آغوشم بیرون کشیده و متواری شدند.

زن کودک ربا را شناسایی کنید/ماهور بعد از ۴ ماه هنوز پیدا نشده است

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بعد از اظهارات زن جوان، کارآگاهان جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند، گفت: در بازبینی دوربین‌ها مشخص شد دو زن جوان با چهره‌هایی ماسک دار به سراغ مادر ماهور رفته و دوربین‌ها نشان می‌داد در لحظه‌ای که زن جوان حواسش نبوده، داخل چای ماده‌ای ریخته و به مادر ماهور دادند بعد از آن هم دوربین‌ها نشان می‌داد کودک ربایان، ماهور را از آغوش مادرش دزدیده و از محل متواری شدند.

نثاری، با اعلام این خبر گفت: از روز حادثه تا کنون ردیابی‌های پلیس برای یافتن کودک ربوده شده ادامه دارد، اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است؛ بنابراین بازپرس شعبه هشتم دادسرای شهرری با درخواست انتشار تصویر متهم پرونده که یک زن است از مردم خواست چنانچه کسی این فرد را می‌شناسد و یا از محل نگهداری این کودک و از سرنوشت او اطلاع دارد با پلیس ۱۱۰ یا اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت به شماره ۵۱۰۵۵۵۱۱ تماس بگیرند یا به دادسرای شهرری مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha