سلامت نیوز :رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: بالگردها وارداتی هستند و غربی‌ها ما را از نیز این نظر تحریم کرده‌اند. تهران نیز در حال حاضر دارای ۳ بالگرد است و این تعداد فعلا کفایت مأموریت‌های جاده‌ای را می‌کند.

لزوم برخورد جدی با ضاربان مأموران اورژانس/ اورژانس تهران چند بالگرد دارد؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران درباره ضرب و شتم مأموران اورژانس، اظهار کرد: در ماجرای ضرب و شتم نیروی اورژانس در یکی از محله های تهران، واقعا نیروهای انتظامی و قوه قضاییه بسیار اقدامات سریع و مطلوبی داشتند، قانون نیز دراین باره وجود دارد و از تلاش‌های این نهادها قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: نیروهای انتظامی و قضایی با قاطعیت تمام درباره ضرب و شتم نیروی اورژانس وارد عمل شدند، امیدواریم این برخوردهای محکم ادامه داشته باشد تا کسی جرأت تعرض به نیروهایی که به فکر سلامت مردم هستند نکند. ما سیاسی نیستم و تنها لباس سفیدی پوشیده ایم که به فکر سلامت است.

رئیس مرکز اورژانس تهران تأکید کرد: لباس اورژانس قداست دارد چرا که در خدمت سلامت مردم است، بنابراین باید قداست این لباس حفظ شود.

وی ادامه داد: آمار ضرب و شتم نیروهای اورژانس از زمانی حضور بنده در این سازمان، ۲ مورد بوده که بسیار با قاطعیت با آن‌ها برخورد شده است.

صالح طبری، درباره میزان بالگردهای اورژانس تهران، خاطرنشان کرد: درحوزه بالگردها، یک بال ثابت و هلی‌کوپتر داریم، از بال ثابت برای انتقال  پیوند قلب و... در بیماران خاص استفاده می‌شود و بالگردهایمان نیز برای عملیات‌های جاده ای و انتقال بین بیمارستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی درباره آمار نیاز تهران برای واردات بالگرد جدید، ادامه داد: بالگردها وارداتی هستند و غربی‌ها ما را از نیز این نظر تحریم کرده‌اند. تهران نیز در حال حاضر دارای ۳ بالگرد است و این تعداد فعلا کفایت مأموریت‌های جاده‌ای را می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha