دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 337116

در مرکز پوست و مو  پیشرفته کلینیک ترانسپلنت که یکی از مراکز  کاشت مو در تهران  است با لیزر موهای سر رشد مو را تحریک کرده تا کمیت و کیفیت موهای شما افزایش یابد. لیزر درمانی سطح پایین‌تر (LLLT) از هندپیس Fotona PS03 به طور مؤثر ترمیم مو را ساده و راحت می‌کند. روش کاشت مو با لیزر فولیکول‌های مرده مو را زنده نمی‌کند؛ بلکه آن فولیکول‌ها را تحریک کرده تا موهای موجود ضخیم‌تر و پرتری داشته باشید.

از مزایای کاشت مو با لیزر غافل نشوید!

این دستگاه مخصوص روی پوست سر قرار می‌گیرد و در حالتی که به پشت دراز کشیده‌اید و استراحت می‌کنید، به صورت ضربدری حرکت می‌کند. به این لیزرها، دستگاه لیزر سرد می‌گویند؛ زیرا برخلاف لیزرهای دیگری که بافت‌ها را می‌سوزانند یا تبخیر می‌کنند، هیچ گرمایی را منتشر نمی‌کند. سلول‌ها مو  نور لیزر را جذب کرده و با تقویت گردش خون و تشویق به رشد مجدد مو، آنها را ترمیم می‌کند.

در سال‌های اخیر تغییرات زیادی در زمینه ترمیم مو ایجاد شده است. در گذشته، کسانی که ریزش مو را تجربه می‌کردند و می‌خواستند موهای خود را ترمیم کنند، به روش‌های کاشت مو با جراحی نیاز داشتند که مزایای زیادی نخواهند داشت. روش کاشت مو با لیزر که ما در چند سال اخیر انجام می‌دهیم، باعث ترمیم موهای زائد با لیزر می‌شود، کاشت مو با لیزر فرآیند بسیار سریع‌تری است که البته ناگفته نماند که بدون درد است.

کاشت مو با لیزر چیست و چگونه انجام می‌شود؟

امروزه، لیزر یک ابزار رایج در پزشکی است، با این حال بسیاری از مردم هنوز از مزایای کاشت مو با لیزر برای کمک به ریزش مو آگاه نیستند. اکثر مردم احتمالاً نام لیزر موهای زائد را شنیده‌اند، بنابراین، نام کاشت مو با لیزر به جای  لیزر برای موهای زائد ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما لیزر درمان برای کاشت مو دستگاه پیشرفته با انرژی سطح پایین (لیزرهای نرم) است که به آنها لیزر «سرد» نیز گفته می‌شود؛ زیرا هیچ حرارتی که معمولاً در لیزرها حس می‌شود را منتشر نمی‌کند.

این لیزرها که توسط اروپایی‌ها ساخته شده اند، با توزیع انرژی در پوست سر کار می‌کنند که باعث افزایش جریان خون تا 50 درصد می‌شود. این افزایش عرضه خون به طور طبیعی فولیکول‌های مو را تحریک کرده و پیشرفت ریزش مو را متوقف می‌کند. یکی از مزایای دیگر لیزر درمانی این است که موهای شما را تقویت می‌کند و خاصیت رشد آن را بهبود می‌بخشد و موهایی پرتر، براق‌تر و پرپشت‌تر را برای بیماران به ارمغان می‌آورد.

در کاشت مو با لیزر متخصصان معمولاً از دستگاه‌های لیزر استفاده می‌کنند که نوع منحصر به فردی از نور قرمز تولید می‌کنند؛ البته در طی چندین دهه تحقیق، مطالعات ثابت کردند که نور قرمز با طول موج‌های منسجم 670 و 630 نانومتر، در فرکانس بهینه برای احیای رشد موهای جدید است. چیزی که می‌توانیم به زبان ساده ترجمه کنیم این است که نور قرمز، نوعی انرژی، پایه فولیکول‌های موی شما را درمان می‌کند و می‌تواند قدرت موجود در سلول‌های شما را دوباره تحریک کند.

مزایای کاشت مو با لیزر

از مزایای کاشت مو با لیزر غافل نشوید!

ترمیم مو با لیزر یک درمان مؤثر و نوعی کاشت مو بدون جراحی است که برای تحریک رشد مو در مردان و زنان مبتلا به آلوپسی که به عنوان طاسی مردانه یا زنانه شناخته می‌شود، است. از قدرت لیزر پزشک‌های بهترین مرکز کاشت مو برای احیای فولیکول‌های مو و تحریک رشد طبیعی مو استفاده می‌کنند.

امروزه لیزر درمانی یک روش محبوب ترمیم مو است که عوارض کاشت مو را نخواهد داشت. این یک روش ایمن و کاملاً غیرتهاجمی با نتایج اثبات شده است. لیزر درمانی سطح پایین که به تنهایی در ترکیب با سایر درمان‌ها انجام می‌شود، می‌تواند نقش مهمی در درمان نازک شدن مو و ریزش مو داشته باشد. ترمیم موهای زائد با لیزر مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروتئین را در سلول‌ها تحریک می‌کند تا موهای ضخیم‌تر و سالم‌تر را تقویت کند
  • موهای موجود را برای درمان طبیعی ترمیم می‌کند
  • ریزش مو را برای بسیاری از بیماران متوقف می‌کند
  • فولیکول‌های آسیب دیده را برای افزایش حجم مو ترمیم می‌کند
  • رفع خشکی، لایه برداری، چربی، خارش و سوزش پوست سر
  • از خوابیدن فولیکول‌های موی تازه کاشته شده جلوگیری می‌کند

چه کسانی کاشت مو به روش لیزری می‌توانند انجام دهند؟

کاشت مو با لیزر یک درمان مؤثر ریزش مو برای مردان و زنانی است که موهای نازک یا ریزش مو را می‌تواند درمان کند. زنان معمولاً موهای خود را به دلیل ریزش پراکنده از دست می‌دهند. این کاشت مو با لیزر باعث می‌شود که آنها کاندیدای عالی مناسبی برای ترمیم مو با لیزر باشند، زیرا ریزش موی در بانوان بعد از یائسگی و پس از زایمان بسیار زیاد است که نشان داده شده است که این فناوری در درمان این نوع طاسی مؤثر است. کاشت مو با لیزر در بهترین مرکز کاشت مو در تهران می‌تواند ظاهر و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد. کاندیداهای مناسب کاشت مو عبارتند از:

  • مردان با الگوی طاسی مردانه
  • زنان با موهای نازک
  • افرادی که به دلیل سوختگی یا آسیب پوست سر دچار ریزش مو شده اند

جمع بندی

تمامی مراجعه کنندگان برای روش کاشت مو با لیزر می‌دانند که ریزش موی قابل توجه می‌تواند بر کیفیت زندگی  تأثیرات منفی بگذارد. اگر به دنبال درمان کاشت مو بدون جراحی برای جلوگیری از ریزش مو و کمک به افزایش حجم مو هستید، کاشت مو با لیزر در کلینیک ترانسپلنت بهترین گزینه است که جهت دریافت اطلاعات کافی برای این نوع درمان می‌توانید با شماره تلفن کلینیک تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha