مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی خدمات شهری شهرداری تهران برای توفان و بارش‌های احتمالی در روزهای آینده خبر داد.

آمادگی  شهرداری تهران برای توفان و بارش‌های احتمالی در روزهای آینده

اصغر عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در ارتباط با آمادگی مجموعه خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش‌های بهاری، اظهار کرد: در این بخش شهرداری تهران آمادگی لازم را دارد، البته این آمادگی به روزهای پایانی اسفند بر می‌گردد.

وی با اشاره به توفان و بارش باران در روز گذشته در تهران اشاره کرد و گفت: بر اساس آمادگی و تجربه‌های که از سال‌های قبل برای بارش و توفان‌های بهاری داریم روز گذشته نیز علی‌رغم توفان شدید اما مشکلی را در تهران نداشتیم.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص از بین رفتن درختان در روز گذشته بر اثر توفان، گفت: تعداد آنها بسیار اندک بود و آسیبی هم به شهروندان وارد نشد. البته در بازه زمانی 15 اسفند ماه سال قبل به صورت ویژه درختان مورد هرس قرار گرفتند که چنین هرس‌هایی در شهرداری تهران بی‌نظیر بوده است.

عطایی با بیان اینکه بیش از 10 هزار نفر از نیروهای خدمات شهری به صورت آماده‌باش برای بارش‌های بارانی و توفان‌های احتمالی در تهران هستند، افزود: در تمامی نواحی و مناطق نیروهای خدمات شهری آماده هستند و این فرایند در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی از همراهی سایر سازمان‌ها از جمله آتش‌نشانی و ... برای توفان‌ها و بارش‌های احتمالی در پایتخت خبر داد و گفت: این اطمینان را به مردم می‌دهیم با تدبیر و لایه‌روبی که در کانال‌ها و مسیل‌ها صورت گرفته نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha