میکروبلیدینگ ابرو : میکروبلیدینگ یکی از روش‌های آرایش نیمه دائم ابروها است . با میکروبلیدینگ می‌توانید با توجه به فرم صورت خودتان ، حالت ابروهای خود را طراحی بکنید . و ابروی خود را پرتر نشان بدهید .در واقع ، میکروبلیدینگ یکی از روش‌های آرایش نیمه دائمی ابرو میباشد .  تعداد زیادی از خانم ها هنوز هم برای پر کردن ابروهای خود از مداد یا ژل ابرو استفاده می کنند .  اما این روش ها در طولانی مدت خسته کننده میشوند .

میکروبلیدینگ ابرو | کراتینه مو | تاتو بدن در تهران بکس

میکروبلیدینگ روشی است که برای مدت ۱ سال شما را از آرایش دائم ابروها نجات خواهد داد .  ابروهای کم حجم یا نازک را به کمک میکروبلیدینگ ابرو می توان پر تر نشان بدهید .

■ اگر می‌خواهید وکس کنید در فاصله ۷۲ ساعت مانده به میکروبلیدینگ ، این کار را انجام ندهید .

■قبل از جلسه میکروبلیدینگ ، کافئین یا الکل مصرف نکنید .

هر دوی این موارد باعث افزایش خونریزی و ورم در حین اجرای میکروبلیدینگ می‌گردد .

■ از مواد آرایشی و محصولات پوستی استفاده نکنید .

اگر عادت داشته‌اید که هر روز ابروهای خود را با محصولات آرایشی، مرتب کنید ، این مرحله برایتان سخت میباشد .  بعد از میکروبلیدینگ ابرو حداقل به مدت ۱۰ روز به ابروهای خود دست نزنید .

ممکن است تغییر رنگ ، پوسته پوسته شدن و خراش‌هایی روی ابرو ببینید ولی باید اجازه دهید تا روند ترمیم به طور طبیعی طی شود .

ترمیم ابرو :

ابروهایتان حتما باید ترمیم بشود

جلسات ترمیمی توصیه شده را پشت گوش نیاندازید .

میکروبلیدینگ معمولا یک پروسه‌ی دو قسمتی است. بعد از اینکه آسیب‌های ناشی از جلسه اول ترمیم شد ، برای ترمیم آن باید جلسه دوم را دنبال بکنید .

آیا پاک کردن میکرو به ابرو آسیب نمی زنه ؟

نخیر / بعد از ریختن پوسته ها اول جای تاتو صورتی میشه که این حالت صورتی رنگ نیست ، صورتیه پوست نوزاد پوست تازه هستش که بعد از استفاده از ۲ تا کرم مخصوص کامل برطرف میشه . تو این روش به هیچ عنوان اسکار یا گوشت اضافه نداریم و هیچ اسیبی به موی ابرو نمیرسد .

برای مشاوره و رزرو نوبت میکروبلیدینگ ابرو در تهران بکس میتوانید با تلفن 09126074167 در تماس باشید

فیبروز ابرو در تهران بکس

تاتوی بدن :

تاتو یا خالکوبی نوعی اصلاح برای آرایش و تزئیین پوست میباشد .  و همچنین  از طریق جوهر و سوزن یا رنگ و رنگدانه انجام می‌گردد .

رنگ تتو بهتر است متناسب با تناژ پوست انتخاب بشود .  تتو می‌توانند موقت یا دائمی باشد . اگر جوهر به لایه میانی پوست (درم) تزریق شود ،  تاتو دائمی خواهد بود .

اما اگر تزریق جوهر در لایه اول پوست انجام شود ،  به آن تاتوی موقت گفته میشود .

.

تاتو بدن تهران

.

چه طور بعد از تاتو حمام برویم :

 پس از 3 روز می توانید به ترتیب زیر به حمام رفت :

• بانداژ یا پانسمان مربوطه بر روی تاتو را بردارید به هیچ عنوان با این بانداژ حمام نکنید .

• به وسیله یک صابون بدون بو ، ملایم یا شامپو بچه آن را بشورید ،  لازم به ذکر است که فقط با دست روی ان بکشید و از لیف به هیچ عنوان استفاده نکنید . و پس از آن به آهستگی روی آن را خشک کنید .

• بهتر است با آب خنک یا ولرم حمام کنید . چون که آب داغ سبب درد و سوزش محل تاتو شده و نیز امکان دارد رنگ آن را کم رنگ تر میکند .

شستشوی محل تاتو باید چگونه باشد ؟

۱) تا حتی الامکان مدت زمان دوش گرفتن را کم کنید  و تلاش نمایید آب به صورت مستقیم روی تاتو نریزد .

۲) پس از پایان حمام برای مقداری آب یخ روی تاتو خود قرار دهید این عمل سبب ثابت ماندن رنگ تاتوی شما می شود .

۳ ) پس از استحمام فوری تاتو بدن خویش را با یک حوله نرم به آهستگی خشک نمایید به هیچ عنوان حوله را بر روی تاتو نکشید تنها روی تاتو خیلی آرام قرار دهید و بردارید .

۴) پس از خشک نمودن محل تاتو بهتر است ، مقداری پماد بزنید ، یک قشر بسیار باریک از پماد کافی است و بعد از آن بگذارید که تاتو نفس بکشد .

برای مشاوره و رزرو نوبت تاتو بدن در تهران بکس میتوانید با تلفن 09126074167 در تماس باشید

تاتو بدن

کراتینه مو :

بسیاری از شما ممکن است موهای مجعد و فری داشته باشید که گاهی حتی استفاده از نرم کننده‌ها و اتو مو هم برای صاف کردن و از بین بردن وز آنها کفایت نکند .  و موهایتان آنطور که می‌خواهید و انتظار دارید لخت و صاف نشود .

در حالت دیگر ممکن است موهایتان در اثر استفاده مکرر از رنگ مو و دکلره‌ کردن ، دچار سوختگی و خشکی شده باشد و تا مدت‌ها حالت صاف و زیبای خود را از دست داده باشد . و به جز استفاده از راه حل‌های موقت و کوتاه مدت راهکاری برای بازگرداندن طراوت و زیبایی اولیه موهای خود پیدا نکرده باشید .

کراتین احیا کننده

هدف اصلی در به کار بردن این متد کراتینه کردن ، احیا و تقویت دوباره موهای آسیب دیده و ضعیف شده با حفظ حالت و حجم اولیه آنها میباشد .

اگر موهایتان دچار ضعف و شکنندگی شده‌ و یا در اثر استفاده بیش از حد از وسایل حالت دهنده گرمایشی مو ، ساقه موهایتان بی‌جان و نازک شده است . می‌توانید از این روش برای احیا و ترمیم آنها استفاده بکنید .

استفاده از این متد کراتینه مو ، حجم و حالت طبیعی موهای شما را حفظ خواهد کرد و صرفا سبب ترمیم ساختمان کراتینی و احیا دوباره ساقه موی شما می‌شود .  وز موهای شما را تا حد زیادی از بین می‌برد .  این روش ظاهر موهای شما را یکدست و یکپارچه خواهد کرد اما آنها را کاملا صاف و لخت نخواهد کرد .

کراتینه ی صافی {ژاپنی یا برزیلی }

لختی ژاپنی ، بدون فرمالدهید .

● اگر بعد از کراتینه کردن موهایتان ، تمایل به رنگ کردن آنها داشتید ،  دقت کنید که باید بین 15 تا 20 روز بعد از انجام کراتین صبر کنید .  و سپس اقدام به رنگ کردن موهای خود نمایید .

چرا که استفاده از رنگ مو در مدت زمان کمی پس از کراتینه کردن ، ممکن است سبب آسیب دیدن وسوختن ساقه موی شما شود .

کراتینه مو در تهران

● مواد موجود در رنگ و اکسیدان دارای خاصیت قلیایی هستند و موجب از هم گسستگی کوتیکول‌های ساقه موی شما می‌شوند . و علاوه براینکه کراتین دیگر زمان و امکان جذب شدن در ساقه موهای شما را ندارد ، ساقه موی شما دچار آسیب نیز خواهد شد .

● حدود 5 تا 8 روز بعد از کراتینه کردن موی خود ، از بستن و فشار آوردن به ساقه موی خود دوری بکنید .

برای مشاوره و رزرو نوبت کراتینه مو در تهران بکس میتوانید با تلفن 09126074167 در تماس باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha