پد کامفُو استریپ ( Comfostrip) با بهره جستن از تکنولوژی UIC  یکی از درمان های قطعی دردهای عضلانی شناخته شده است. کامفواستریپ با استفاده از اولتراسوند درمانی باعث افزایش خون رسانی و بلاک عصبی درد می شود امواج مادون قرمز بکار رفته در این محصول باعث از بین رفتن التهاب و درد می شود.

پد کامفواستریپ را می‌توان در خانه استفاده کرد

پد کامفُواِستریپ محصولی با فناوری بروز برای درمان انواع دردهای عضلانی همانند: شانه، دست درد و پادرد، دردهای لگن و پشت و... است. اکثر ما دردهای عضلانی را تجربه کرده‌ایم. این دردها می‌توانند به طور مثال پس از یک روز ورزش کردن ایجاد شوند یا حتی ممکن است ناشی از یک بیماری زمینه‌ای باشند.

درد عضلانی اغلب به تنش، استفاده بیش از حد یا آسیب عضلانی ناشی از ورزش یا کار فیزیکی سخت مربوط می‌شود. این درد عموما عضلات خاصی را درگیر می‌کند که ممکن است در حال انجام فعالیت یا بلافاصله بعد از آن شروع ‌شود،  به طوری که اغلب مشخص است که کدام فعالیت باعث ایجاد درد می‌شود.

درد عضلانی همچنین می‌تواند به عنوان علائمی از شرایطی شناخته شود که کل بدن شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به عنوان مثال، برخی از عفونت‌ها (از جمله آنفولانزا) و اختلالاتی که بر بافت‌های همبند در سراسر بدن تاثیر می‌گذارد (مانند لوپوس) می‌تواند باعث درد عضلانی شود.

یکی از علل شایع درد و درد عضلانی فیبرومیالژیا است، وضعیتی که باعث حساسیت عضلات و بافت نرم اطراف، مشکلات خواب، خستگی و سردرد می‌شود.

آیا می‌توان درد عضلانی را در خانه درمان کرد؟

شاید بخواهید پاسخ این پرسش را در قفسه‌های آشپزخانه بیابید. اما باید بگوییم که می‌توانید با روش‌های پزشکی، اما در خانه دردهای عضلانی را درمان کنید. منظور ما انتقال تجهیزات پزشکی نیست یا حتی قصد معرفی فیزیوتراپیست‌های خبره را نداریم. می‌خواهیم محصولی را معرفی کنیم که می‌تواند در خانه بدون هیچ‌گونه سختی و در آرامش دردهای شما را بهبود بخشد.

پد کامفُواِستریپ  از آن دست محصولاتی است که توانست در مدت زمان کوتاهی رضایت چشمگیری از بیماران را کسب کند. اما راز این کسب رضایت چیست؟ در یک کلام باید گفت تکنولوژی UIC عامل تمایز دهنده این محصول با دیگر محصولات مشابه است که موجب شده زمان درمان کوتاه و تاثیرگذاری آن افزایش یابد. برای بیمارانی که دچار دردهای عضلانی شده‌اند هیچ چیز به اندازه طول درمان اهمیت ندارد. در واقع زندگی روزمره با دردهای عضلانی می‌تواند کاملا مختل شود، بنابراین هر مقدار که درمان طولانی شود بیماران بیشتر از این نظر آسیب می‌بینند.

پد کامفُواِستریپ به دلیل داشتن تکنولوژی نوین UIC می‌تواند با سه روش درمانی به طور همزمان به تسکین دردهای عضلانی کمک کند. در ادامه در خصوص این تکنولوژی بیشتر می‌خوانید:

تکنولوژی UIC جدیدترین فناوری در حوزه درمان

کامفواستریپ از سه تکنولوژی در درمان درد عضلانی استفاده می کند

همان‌طور که اشاره شد پد کامفُواِستریپ  دارای تکنولوژی جدید UIC است. کشور سازنده این محصول با بهره‌مندی از سه تکنولوژی اولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس توانسته محصولی تولید کند که معجونی از مزایای هر سه روش است. بنابراین دامنه درمان بیماری‌های عضلانی با این دستگاه افزایش یافته به طوری که اکثر دردهای عضلانی همانند: پادرد، دست درد، شانه درد، درد آرنج، لگن درد، درد مچ دست و... با استفاده از پد کامفواستریپ بهبود خواهد یافت.

در این پد وجود تکنولوژی اولتراسوند با ایجاد گرما و حرارت می‌تواند تسکین دهنده دردها باشد. نفوذ امواج صوتی به عمق بافت آسیب دیده موجب تسریع خون‌رسانی در بافت شده و ناراحتی‌های عضلانی از جمله اسپاسم را درمان خواهد کرد. این تکنولوژی در معیت تکنولوژی انفرارد یا مادون قرمز می‌تواند تاثیر دو چندان داشته باشد.

کامفونور مادون قرمز با نفوذ به اعماق بافت موجب افزایش گردش خون اکسیژن‌دار شده و به متابولیسم سلولی کمک می‌کند. نتیجه این روند بهبود سلول‌های آسیب دیده بافت بیمار است. مادون قرمز بدون ایجاد آسیب حتی برای درمان برخی بیماری‌های نوزادان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما به خاطر داشته باشید که استفاده از هر سه تکنولوژی موجود در پد کامفواستریپ ممکن است استفاده آن را برای این گروه از بیماران (کودکان) ممنوع کند. با این حال بهتر است قبل از استفاده حتما با پزشک مشورت کنید.

در آخر باید به تکنولوژی کلاک پالس اشاره کنیم که به عنوان تکنولوژی الکتروتراپی نیز شهرت دارد. این تکنولوژی می‌تواند با ماساژ درمانی به بهبود دردهای عضلانی کمک کند. در این روش پالس‌های الکتریکی به ناحیه تحت درمان سرایت کرده و با ایجاد ریتم‌های دقیق و هماهنگ اسپاسم‌های عضلانی را درمان می‌کند. از این تکنولوژی برای درمان دردهای بعد از زایمان یا دردهای ناشی از شکستگی نیز استفاده می‌شود. علاوه بر این کلاک پالس برای درمان آسیب‌های نخاعی و بیماری‌های روماتیسم و آرتروز گزینه مناسبی به شمار می‌آید.

تصور کنید مزایای هر سه روش درمانی در یک محصول جمع شده باشد و بیماران بتوانند با صرف هزینه و وقت کمتر روند بهتر درمان را طی کنند. قطعا استفاده از این پد، آن هم در خانه و در زمان استراحت بهتر از مراجعه هفتگی به فیزیوتراپی یا دارودرمانی پرعارضه است. البته که ممکن است پزشک در کنار استفاده از این دستگاه از دیگر روش‌ها مانند دارودرمانی نیز برای کسب نتیجه بهتر استفاده کند.

آیا پد کامفواستریپ برای تمام بیماران توصیه می‌شود؟

پد کامفُواِستریپ از طریق پوست، اغلب مواقع کاملا ایمن است.  همچنین لازم به ذکر است تکنولوژی UIC هیچگونه عوارض بیولوژیک نداشته و با خیال راحت همه ی افراد می توانند از این پد ها استفاده کنند. امواج استفاده شده در این پد همان امواجی هستند که در سونوگرافی جنین قابل استفاده هستند پس می توان نتیجه گرفت این پد عوارض جانبی در بر نخواهد داشت. اما توصیه می‌شود بانوان باردار از این پد در زمان بارداری استفاده نکنند.

 نحوه استفاده از پد کامفواستریپ چگونه است؟

پد کامفو استریپ را میتوان در هر زمان و مکان استفاده کرد

برای استفاده از پد کامفُواِستریپ کافی است یک ساعت از زمان خود را در حین استراحت به درمان اختصاص دهید. می‌توانید در خانه از این پد استفاده کنید و آن را بر ناحیه تحت درمان قرار دهید. پس از یک ساعت درد عضلانی به طور چشمگیری تسکین می‌یابد.

استفاده از پد کامفُواِستریپ یکی از آسان‌ترین روش‌های درمانی است که با توجه به شرایط شما، می‌تواند در هر زمان و مکانی انجام شود. با استفاده از پد کامفواستریپ دردهای خود را به فراموشی بسپارید.

برچسب‌ها