چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 338546

مرد میانسال که در اقدامی هولناک همسر و دخترش را خفه کرده بود مقابل چشمان پسر کوچکش خودزنی کرد اما با اعلام موضوع به پلیس راز این جنایت‌ها فاش شد.

پسر 7 ساله یک روز کنار جسد مادر و خواهرش بود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران ، عصر دوشنبه 29 فروردین پسر 7 ساله‌ای در تماس با عمه‌اش در حالی که ترسیده بود و گریه می‌کرد، گفت: «عمه حال پدرم خوب نیست دست و پاهاش را بریده و داره خون میاد، مامانم هم خوابیده هر چی صداش می‌کنم بیدار نمیشه.»


هنوز دقایقی از این تماس نگذشته بود که دوباره زنگ تلفن همراه زن جوان به صدا درآمد. این‌بار برادرش بود که از او می‌خواست خودش را به خانه آنها برساند، مرد میانسال گفت: «حال خوبی ندارم. مدتی است که تحت فشار روانی هستم. به خانه ما بیا و پسرم را با خودت ببر.»
این دو تماس پی در پی باعث شد زن جوان وحشت‌زده و سراسیمه خود را به خانه برادرش در لویزان برساند اما وی هرگز تصور نمی‌کرد با صحنه ای چنین هولناک رو به رو شود.


دو جسد در پذیرایی
زن جوان چند بار زنگ خانه را به صدا درآورد، وقتی در باز شد و قدم در آپارتمان 100 متری برادرش گذاشت، با جسد همسر برادرش و دختر 15 ساله او در سالن پذیرایی مواجه شد. برادرش نیز کمی آن طرف‌تر در حالی که از ناحیه دست و پا زخمی شده روی زمین افتاده بود.
پسر کوچک با دیدن عمه‌اش سراسیمه به طرف او دوید و در حالی که گریه می‌کرد، گفت: صبح که به مدرسه رفتم مامانم و خواهرم خواب بودن وقتی برگشتم هم خواب بودن.

نمی‌دونم چی شده؟


زن جوان با دیدن اجساد بلافاصله با پلیس تماس گرفت.ساعت 4 بامداد سه‌شنبه گزارش قتل زن و دختر 15 ساله‌اش در شهرک لویزان به بازپرس محمد حسین زارعی اعلام شد. با گزارش این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل که طبقه اول ساختمان بود، شدند.با ورود به خانه، جسد زن 47 ساله و دخترش داخل پذیرایی روی زمین بود. روی گردن مادر و دختر شیارهایی مشاهده و احتمال قتل بر اثر خفگی با طناب از سوی متخصصان پزشکی قانونی مطرح شد.همچنین متخصصان پزشکی قانونی اعلام کردند که قربانیان حدود 48 ساعت قبل و شامگاه یکشنبه 28 فروردین به قتل رسیده‌اند.


در تحقیقات این احتمال مطرح شد که پسر 7 ساله در زمان قتل‌ها، خواب بوده است. اجساد مادر و دختر به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ و زمان آن مشخص شود.بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که عامل جنایت پدر 57 ساله خانواده است که او حدود 24 ساعت بعد از قتل‌ها به خاطر عذاب وجدان و ناراحتی اقدام به خودزنی با دستگاه فرز کرده اما زخم‌ها سطحی بوده و فقط خراش‌هایی روی دست و پای او به‌وجود آورده بود. مرد میانسال که از نظر روحی وضعیت بدی داشت فقط یک جمله در تحقیقات عنوان کرد: «همسر و دخترم برایم پاپوش درست کرده بودند و می‌خواستند آبرویم را ببرند.»


باتوجه به وضعیت جسمی و روحی نامناسب متهم و از آنجایی که قادر به سخن گفتن نبود، مرد میانسال به دستور بازپرس جنایی به بیمارستان منتقل شد.به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای رازگشایی این جنایت و برملایی زوایای پنهان آن، پس از بهبودی متهم ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha