تعرفه های پزشکی سال جدید با تاخیر و بعد از کشمکش های بسیار، بلاخره شب گذشته در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور، به تصویب رسید.

ویزیت پزشکان در سال جدید چقدر افزایش پیدا کرد؟

به گزارش سلامت نیوز، طبق جدول جزئیات تعرفه های بخش خصوصی که به دست سلامت نیوز رسیده است، در سال جدید، ویزیت پزشک عمومی 60 هزار و دویست و ده تومان، ویزیت عمومی(نسخه الکترونیک)71 هزار و صد و چهل و پنج تومان، ویزیت پزشک متخصص 91 هزار و سیصد و نود و پنج تومان، ویزیت فوق تخصص 115 هزار و هشتصد و سی تومان، ویزیت فوق تخصص(نسخه الکترونیک) 136 هزار و هشتصد و نود تومان است.

همچنین ویزیت متخصص روانپزشک 121 هزار و ششصد و سی و پنج تومان، ویزیت  فوق تخصص روانپزشک 137 هزار و نهصد و هفتاد تومان، ویزیت متخصص کودکان 100 هزار و نهصد و شصت و دو تومان، ویزیت متخصص کودکان(نسخه الکترونیک) 129 هزار و ششصد تومان، ویزیت فوق تخصص کودکان 139 هزار و پنجاه تومان، ویزیت فوق تخصص کودکان(نسخه الکترونیک)164 هزار و دویست و نود و پنج تومان شده است.

ویزیت عمومی بالای 15 سال سابقه 69 هزار و دویست و پنجاه و پنج تومان، ویزیت عمومی بالای 15 سال سابقه(نسخه الکترونیک) 81 هزار و هشتصد و شانزده تومان و ضریب ویزیت و مشاوره بستری 36 هزار و پانصد و شصت و چهار تومان، ویزیت کارشناس ارشد پروانه دار 49 هزار و پنج تومان و ویزیت کارشناس پروانه دار 42 هزار و 390 تومان می باشد.

نکته قابل توجه در تعرفه های اعلامی بخش خصوصی تفاوت ویزیت پزشکانی که نسخه الکترونیک می نویسند با پزشکانی است که نسخه کاغذی می نویسند و این تفاوت قیمت که برای تشویق پزشکان برای نسخه نویسی الکترونیک است بخشی از آن از جیب مردم پرداخت می شود.

ویزیت پزشکان در سال جدید چقدر افزایش پیدا کرد؟ / تفاوت ویزیت نسخه الکترونیکی با نسخه کاغذی از جیب مردم پرداخت می شود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha