سرپرست اداره جوانی جمعیت و رئیس دبیرخانه قرارگاه عملیاتی سلامت و جوانی جمعیت وزارت بهداشت، از تدوین سرفصل‌های آموزشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

سرفصل های آموزشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تدوین شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، صابر جباری در ششمین جلسه قرارگاه عملیاتی حمایت از سلامت خانواده و جوانی جمعیت، افزود: در راستای اجرایی شدن مواد ۲۸، ۳۵ و ۴۶ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سرفصل‌های آموزشی مورد نیاز برای سه سطح مدیران، کارشناسان بهداشتی و عموم مردم تدوین شد.

وی اظهارداشت: همچنین مواد ۶، ۱۵، ۱۷، ۲۰ و ۳۵ این قانون در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی تابعه با ابلاغ کمیته پشتیبانی و هوشمندسازی معاونت توسعه قرارگاه عملیاتی سلامت و جوانی جمعیت، اجرایی شده است.

رئیس دبیرخانه قرارگاه عملیاتی سلامت و جوانی جمعیت یادآور شد: در راستای اجرای مصوبات قبلی قرارگاه عملیاتی حمایت از سلامت خانواده و جوانی جمعیت کمیته‌های بهداشت، فرهنگی، رسانه و پشتیبانی و هوشمندسازی که در ساختار و شرح وظایف دبیرخانه ملی این قرارگاه مصوب شده بود تشکیل شد.

جباری، طراحی و برنامه ریزی مراسم سالروز ملی جمعیت و بزرگداشت هفته ملی جمعیت را اقدام دیگر دبیرخانه قرارگاه عملیاتی سلامت و جوانی جمعیت در راستای اجرای مصوبات قرارگاه برشمرد و گفت: از اساتید و کارکنان وزارت بهداشت که در سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند توسط کمیته فرهنگی قرارگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.

سرپرست اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت تصریح کرد: دستورالعمل هفته ملی جمعیت توسط کمیته بهداشت و دستورالعمل فرهنگی هفته ملی جمعیت توسط کمیته فرهنگی قرارگاه عملیاتی سلامت و جوانی جمعیت وزارت بهداشت، جهت ابلاغ به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تدوین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha