همان‌طور که می‌دانید برای هر قشری از جامعه و برای هر سلیقه و هر مذاقی یک گروه از تلفن‌های همراه ساخته و به بازار عرضه شده‌اند. مثلا برخی از افراد با توجه به میزان استفاده‌شان از گوشی سمت موبایل‌هایی می‌روند که باتری قوی‌تر و صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشد و یا بعضی از مردم استفاده معمولی و روزمره را ملاک یک گوشی می‌دانند و سمت برندهایی می‌روند که با قیمت مناسب یک تلفن همراه با کیفیت نسبی را به ایشان تحویل دهند.

چرا گوشی Huawei Nova 9 Se را یک گوشی مناسب برای سفر می‌دانیم؟

حال می‌خواهیم در مورد برندی صحبت کنیم که سال‌هاست جای خود را میان همه اقشار جامعه باز کرده و همه نوع تلفن همراهی را به بازار مصرف کننده عرضه کرده است. این برند چندی است که با پرچم داران این حوزه در حال رقابت بوده و کیفیت بسیار بالایی را در محصولات خود ارائه کرده است. یکی از همین محصولات تلفن همراه Huawei Nova 9 Se است. شرکت هوآوی بر این ادعاست که این تلفن همراه دقیقا برای یک سفر خاطره انگیز مناسب بوده و با ویژگی‌های خاص و متنوع می‌تواند یک همراه خود برای این سفر باشد. این تلفن همراه با دوربین چهارگانه که ۱۰۸ مگاپیکسل دقت را پشتیبانی می‌کند می‌تواند با کیفیت فوق العاده‌ای تصاویر را ثبت کند و در کنارش با باتری قدرتمند چهار هزار میلی آمپری، هیچ‌گاه شما را بدون شارژ نمی‌گذارد. به عبارتی دیگر لازم نیست یک پاور بانک سنگین را هر حالی با خود حمل کنید تا مبادا باتری موبالتان تمام شود.

طراحی بدنه و صفحه نمایش گوشی Huawei Nova 9 Se

گوشی Huawei Nova 9 Se جزو گوشی‌های میان رده بازار تلفن همراه به شمار می‌رود اما باید بگوییم که هنگام دست گرفتن این گوشی حس مالکیت یک تلفن همراه لوکس و پرچم دار به شما القا می‌شود. زیرا طراحی Huawei Nova 9 Se به بهترین شکل انجام شده و در هر طرفی بازتاب نور و صفحه صیقلی بدنه را مشاهده می‌کنید و کیفیت قاب پشتی نیز شگفت زده‌تان خواهد کرد. خوب است بدانید که وزن این گوشی حدود ۱۹۱ گرم و ضخامت آن حدود ۹/۷ میلی متر گزارش شده به همین علت یک گوشی خوش دست و شکیل تلقی می‌شود. حالا باید راجع به صفحه نمایش گوشی Huawei Nova 9 Se اطلاعاتی را در اختیراتان قرار دهیم. وضوح تصویری که این تلفن همراه به شما ارائه می‌دهد برابر با ۱۰۸۰×۲۳۸۸ پیکسل است. به عبارت دیگر تصاویر و ویدیوهایی که با این گوشی می‌بینید جزئیاتی فوق العاده را به شما نمایش می‌دهد. در مورد تشخیص رنگ نیز نگران نباشید زیرا این گوشی گستره رنگی P3 را پشتیبانی کرده و با نرخ تازه‌ سازی ۹۰ و نرخ نمونه ‌برداری ۲۷۰ هرتز می‌تواند تمام کارهای روزمره را به یک فعالیت دوست داشتنی تبدیل کند. با توجه به وزن کم و زاویه قرار گیری استاندارد در دست، این گوشی برای افرادی که علاقه‌مند به تولید محتوا در صفحات مجازی هستند نیز بسیار مناسب است.

چرا گوشی Huawei Nova 9 Se را یک گوشی مناسب برای سفر می‌دانیم؟

دوربین گوشی Huawei Nova 9 Se

دوربین چندگانه گوشی Huawei Nova 9 Se عاملی است که این تلفن همراه را یک سرو گردن از رقبای خود متمایز می‌کند. همان‌طور که می‌دانید در دنیای امروزی پرداختن به جزئیات و ثبت تصاویر شارپ و با کیفیت از مهم‌ترین مواردی است که یک گوشی باید آن را داشته باشد. شرکت هوآوی با در نظر گرفتن این موضوع دوربین ۱۰۸ مگا پیکسلی Huawei Nova 9 Se را تعبیه کرده تا کاربران را از شر عکس‌های بی کیفیت و تار یا همراه با نویز خلاص کند و در عوض دوربینی را به آن‌ها عرضه کرده که در هر ساعتی از شبانه روز، در هر محیط و با هر مقدار دانشی از عکاسی، تصاویر با کیفیت و فوق العاده‌ای را عکس برداری کند. لازم است بدانید دوربین‌های ۴ گانه گوشی Huawei Nova 9 Se توانایی عکاسی از اجسامی که نیاز به دقت بالایی دارند (مانند خطوط یک فرش دستبافت) را در اختیار داشته و باید برای استفاده از این امکان، گزینه عکس را روی حالت ماکرو قرار دهید. با انتخاب گزینه‌های دیگری که برای عکاسی با این گوشی در اختیار دارید می‌توانید تصویرهایی را با زاویه دید وسیع، تشخیص چهره از پس زمینه و عمق دهی به اجسام به ثبت برسانید. به این ترتیب دیگر برای سفرهای تفریحی و گردش‌های دوستانه‌تان نیازی به دوربین عکاسی ندارید زیرا Huawei Nova 9 Se از پس هر چیزی برمی‌آید.

باتری گوشی Huawei Nova 9 Se

همان‌طور که در بخش‌های قبلی به آن اشاره کردیم برخی از افراد به علت استفاده زیاد در روزمره از تلفن همراهشان به دنبال موبایلی می‌گردند که آن‌ها را یک روز کامل با فعالیت سنگین پاسخگو باشد. باید بگوییم که شرکت هوآوی از برندهایی است که روی این موضوع تمرکز بالایی گذاشته و توانسته باتری‌های قدرتمندی را برای محصولات خود به خصوص Huawei Nova 9 Se ارائه دهد. البته موضوع باتری در سفر هم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از معیارهای مهم در انتخاب گوشی برای افرادی است که سفر کردن قسمتی از روتین زندگی‌شان است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری Huawei Nova 9 Se با قابلیت شارژ فوق‌ سریع ۶۶ واتی یک همراه مناسب برای سفر است. به طور مثال اگر کم‌تر از ۱۵ دقیقه برای آماده شدن و بیرون زدن از خانه فرصت دارید Huawei Nova 9 Se تا ۶۰ درصد شارژ می‌شود و می‌توانید آن را با خود ببرید. در همین راستا این گوشی گواهینامه تی یو وی رینلند (TÜV Rheinland) را برای امنیت و سرعت در شارژ کسب کرده و یک تلفن همراه مناسب برای سفر به شمار می‌رود.

هسته مرکزی گوشی Huawei Nova 9 Se

شاید با خود فکر کنید که برای سفر یا حتی کارهای روزمره یک فرد همین که دوربین و باتری خوبی داشته باشد کافی است اما باید به این موضوع نیز توجه کنید که اگر هسته مرکزی قدرتمندی وجود نداشته باشد؛ یک گوشی قادر نیست که برنامه‌های مختلف را اجرا کند و بگذارد با خیال راحت از آن استفاده کنید! برنامه‌هایی که امروزه نقش به سزایی را در زندگی ما ایفا می‌کنند. اپلیکیشن‌هایی مانند گوگل مپ، اپلیکیشن (تهیه بلیط هواپیما)، نرم افزارهای ادیت عکس و ویدیو، قابلیت پخش موسیقی هنگام ضبط فیلم و دیگر موارد موجود در گوشی. به همین علت لازم است که گوشی تهیه کنیم که هسته مرکزی قدرتمندی داشته باشد. در گوشی Huawei Nova 9 Se پردازنده قدرتمند کوآلکوم اسنپ دراگون ۶۸۰ با ۸ گیگا بایت حافظه رم استفاده شده است. به عبارت دیگر این گوشی در اجرای همه نرم افزارها و بازی‌های سنگین بسیار خوب عمل کرده و در تست‌های مختلف پردازشی نرم‌افزارهای بنچمارکی مانند Antutu و Pass Mark رد پای خوبی از خود به جا گذاشته است.

گوشی Huawei Nova 9 Se و همکاری شرکت هوآوی با سفرمارکت

احتمالا تا به اینجای مقاله اطلاعات درستی از ارتباط شرکت هوآوی با سایت سفرمارکت نداشته‌اید اما باید بگوییم که سفرمارکت که به هر بهانه‌ای سعی به ارائه خدمات منحصر به فرد در سفر و اعطای جوایز هیجان انگیز به دوستداران گردش و سفر دارد؛ به مناسبت رونمایی از تلفن همراه جدید Huawei Nova 9 Se تصمیم گرفته با شرکت نام آشنا و قدرتمند هوآوی همکاری کند و به همین عنوان جوایزی را به اهالی سفر اهدا کند.

این همکاری به این شرح است که با خرید تلفن همراه Huawei Nova 9 Se در اردیبهشت ۱۴۰۱ می‌توانید در قرعه کشی ۳ سفر رایگان داخلی با هواپیما به هر مقصدی که دوست داشته باشد شرکت داده می‌شوید.

پلتفرم سفرمارکت به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بلیط هواپیما ، رزرو هتل، اجاره ویلا و اقامتگاه، خرید بلیط قطار و شرکت در تورهای گردشگری آن هم به بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کرده و در وقت و هزینه صرفه جویی کنید. لازم است بدانید تمام امکاناتی که در سایت سفرمارکت قابل استفاده است را می‌توانید در اپلیکیشن سفرمارکت نیز در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است برای شرکت در قرعه کشی حتما باید اپلیکیشن سفرمارکت را در گوشی جدید خود یعنی Huawei Nova 9 Se نصب داشته باشید.

چه شروطی را برای شرکت در قرعه کشی ۳ سفر رایگان در سفرمارکت باید رعایت کرد؟

برای شرکت در قرعه کشی ۳ سفر رایگان با هواپیما در سفرمارکت لازم است که گوشی جدید شرکت هوآوی با نام Huawei Nova 9 Se که با توجه به موارد گفته شده بسیار مناسب سفر و تفریح است را تهیه کنید. این گوشی پر قدرتمند و زیبا در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به اصطلاح لانچ شده و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای شرکت در این قرعه کشی لازم است که پس از خرید گوشی Huawei Nova 9 Se اپلیکیشن سفرمارکت را روی تلفن همراهتان نصب کنید و پس از ثبت نام و مراحل اولیه ورود به برنامه، به طور خودکار در قرعه کشی سه پرواز به مقصد داخلی کشور راه پیدا خواهید کرد. نتایج این قرعه کشی در صفحه اینستاگرام سفرمارکت قرار داده شده و شما می‌توانید با شرکت در این قرعه کشی هم صاحب یک گوشی قدرتمند مناسب سفر باشید هم از شانس خود را برای سفر رایگان داخلی به سراسر کشور امتحان کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha