اگر قصد دارید در ظاهر خود تغییرات مثبتی ایجاد کنید، باید به یک کلینیک تخصصی مراجعه کنید. در ادامه شما را با بهترین کلینیک و بهترین مارک پروتز سینه آشنا خواهیم کرد.

بهترین مارک پروتز سینه کدام برند است؟

بهترین مارک پروتز سینه را می شناسید؟ آیا می دانید استفاده از بهترین برندها برای پروتز سینه چه مزایایی دارد؟ در خصوص لیپوماتیک شکم چقدر اطلاعات دارید؟ پروتز سینه و لیپوماتیک جزو تخصصی ترین خدماتی هستند که می توانید در کلینیک دکتر وفائی دریافت کنید. اما قبل از اینکه بخواهید در خصوص هر گونه تغییری در ظاهرتان تصمیم بگیرید، نیاز است تا اطلاعات کافی در خصوص روش انجام این تغییرات کسب کنید. چرا که مهمتر از زیبایی اندام، سلامت شماست.

بهترین مارک پروتز سینه چه برندی است؟

چرا باید بهترین مارک پروتز سینه را تهیه کنیم؟

اگر به دنبال بهترین مارک پروتز سینه هستید، باید بگوییم شرکت های بسیار زیادی در این زمینه فعال هستند و انواع پروتزهای سینه را تولید می کنند. برای شناسایی بهترین برند پروتز سینه شما باید به یک سری نکات خاص و صد البته توصیه پزشک متخصص عمل کنید. اما در کل باید این را در نظر داشته باشید که هرگز معیار انتخاب نوع پروتز سینه را، بودجه ای که دارید قرار ندهید. زیرا ممکن است به سلامتتان آسیب زیادی وارد کنید.

شما می توانید همزمان با تهیه پروتز سینه مرغوب و با کیفیت، لیپوماتیک شکم نیز انجام دهید. در این صورت می توانید به اندام ایده آل خود برسید و از زیبایی اندامتان لذت ببرید. انجام لیپوماتیک شکم نیازی به تهیه هیچ ماده خارجی ندارد. تنها باید در مورد انتخاب پزشک دقت داشته باشید. اما در خصوص پروتز سینه، باید بهترین برند را تهیه کنید.

لیپوماتیک شکم روشی برای از بین بردن قطعی چربی های اضافه

برای انتخاب بهترین مارک پروتز سینه باید چه عواملی را در نظر بگیریم؟

از آنجایی که انتخاب بهترین مارک پروتز سینه اهمیت بسیار زیادی دارد، برای انتخاب باید به یک سری عوامل مهم توجه داشته باشید. این عوامل می توانند شما را در خصوص انتخاب پروتز سینه با کیفیت و مرغوب یاری کنند.

از لحاظ جنس، پروتز سینه به دو دسته آب نمکی و سیلیکونی تقسیم می شوند. به طور کلی کیفیت پروتزهای سیلیکونی بیشتر است و اکثر پزشکان و متخصصان زیبایی این نوع پروتز را به بیماران خود پیشنهاد می دهند. البته در نظر بگیرید که دیواره هر دو جنس پروتز از جنس سیلیکون است؛ تنها محتویات درونی آنها با هم متفاوت است. پروتز سیلیکونی طبیعی تر به نظر می رسد و سفتی آن رضایت بخش و مطلوب است. بنابراین بهتر است تا شما از پروتزهای تمام سیلیکونی استفاده کنید تا هم از زیبایی و طبیعی بودن و هم از نظر کیفیت مورد تایید پزشک متخصص باشند.

معرفی بهترین مارک پروتز سینه

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، حالا بهتر است تا بهترین مارک پروتز سینه را به شما معرفی کنیم. در ادامه چند نمونه از بهترین مارک های موجود در بازار را برایتان عنوان خواهیم کرد.

  • مارک موتیوا Motiva

موتیوا جزو بهترین مارک پروتز سینه به حساب می آید. این برند آمریکایی همواره اقدام به تولید پروتزهای بایکیفت و مرغوب کرده است. از طرفی محبوبیت این برند در بازار بسیار بالاست. به همین دلیل می توان گفت جزو پرطرفدارترین ها و مرغوب ترین ها به حساب می آید.

  • مارک منتور Mentor

از دیگر برندهای مرغوب پروتز سینه در ایران، پروتز سینه مارک منتور است. کیفیت انواع پروتزهای این برند در حد بسیار عالی است. به گونه ای که تمام پزشکان و متخصصان زیبایی آن را تایید می کنند. از مهمترین مزیت پروتز منتور، ماندگاری و دوام بالای آن است.

  • مارک پلی تک

کمپانی پلی تک، جزو بهترین مارک پروتز سینه در سراسر اروپا و سایر کشورهای دنیا به حساب می آید. این پروتز کاملا منطبق با استانداردهای جهانی تولید شده است و کیفیت آن مورد تایید پزشکان و متخصصان زیبایی می باشد. این پروتز کاملا با بدن انسان سازگار است و هیچ گونه عوارض یا حساسیتی برای بدن به وجود نمی آورد.

  • مارک ناگور

پروتز سینه ناگور، در بین سایر برندها از نظر ماندگاری و دوام بالا، برتری دارد. ناگور، بهترین مارک پروتز سینه است که هم دارای کیفیت بالا است و هم از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. به همین علت می توان گفت انتخاب این پروتز، برای زیبایی و سلامتی گزینه مناسبی است.

پروتز سینه با استفاده از بهترین جنس پروتز

لیپوماتیک شکم چیست و چگونه انجام می شود؟

لیپوماتیک شکم با وجود اینکه نوعی عمل برداشتن چربی های اضافه به حساب می آید، اما کاملا غیر تهاجمی است. به همین علت کسانی که می خواهند هم پروتز سینه انجام دهند و هم چربی های اضافه شکمشان را از بین ببرند تا به اندامی زیبا و ایده آل برسند، لیپوماتیک را انتخاب می کنند. قطعا اگر شما به دنبال بهترین مارک پروتز سینه باشید، به سلامتتان اهمیت زیادی می دهید. از این رو ما به شما لیپوماتیک را پیشنهاد می دهیم. چرا که لیپوماتیک شکم، در عین بی خطر بودن و ایمن بودن، فرم و ظاهر زیبایی به بدن می دهد. از طرفی حذف چربی ها در این روش، کاملا تضمینی است. چرا که برخلاف لیپوساکشن، در لیپوماتیک چربی ها از داخل شکم برداشته می شوند. در حالی که در لیپوساکشن چربی ها فقط سوزانده می شوند.

لیپوماتیک شکم یک عمل بسیار سبک و غیر تهاجمی است که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. برای انجام این عمل، با استفاده از لوله کوچکی که به دستگاه کانولا متصل است، یک سوراخ کوچک روی شکم ایجاد می کنند. سپس با حرکات لرزشی که دستگاه ایجاد می کند، سلول های چربی به راحتی از شکم خارج می شوند. نتیجه این عمل، زیبایی اندام به وجود می آید. در صورتی که قصد تزریق چربی در نواحی کم حجم بدن مانند سینه، باسن و... را داشته باشید، می توانید از این چربی ها برای آن نواحی استفاده کنید.

پروتز سینه و عمل برداشتن چربی را کجا انجام دهیم؟

همانطور که می دانید کلینیک های زیبایی بسیار زیادی در شهرهای مختلف فعالیت می کنند که همه آنها مدعی هستند بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. در این میان آنچه که از همه بیشتر اهمیت دارد، تجربه و تخصص پزشک است. دکتر حمیدرضا وفائی، جراح و متخصص زیبایی با استفاده از بهترین مارک پروتز سینه و همچنین انجام عمل لیپوماتیک، بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه می دهد. با مراجعه به کلینیک دکتر وفائی بهترین خدمات زیبایی را دریافت کنید. زیبایی و سلامتی حق شماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha