آواربرداری از متروپل به نهمین روز خود رسید، شب گذشته استاندار خوزستان آخرین تعداد فوتی‌های این حادثه را ۳۳ نفر اعلام کرد و این تعداد صبح امروز به ۳۴ نفر رسید.

آواربرداری از متروپل ادامه دارد؛ تعداد جانباختگان به ۳۴ نفر رسید

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، شب گذشته و در پایان هشتمین روز از آواربرداری متروپل، استاندار خوزستان با بیان اینکه تعداد فوتی‌های متروپل به ۳۳ و آمار مصدومان این حادثه به ۳۷ نفر رسیده است از تلاش نیروهای آتش نشانی، قرارگاه خاتم الانبیا و هلال احمر برای آواربرداری و کشف اجساد خبر داد.

احسان عباسپور، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه تعداد کشته شدگان در حادثه متروپل تا صبح امروز ۳۴ نفر بوده است گفت: ۳۷ نفر از شهروندان در این حادثه مصدوم شدند که ۳۵ نفر از بیمارستان مرخص و ۲ نفر نیز در بیمارستان بستری هستند.


افزایش ناپایداری سازه متروپل

شعبانی، مدیر هلال احمر خوزستان با اشاره به هشدار کارشناسان درباره افزایش ناپایداری متروپل گفت: با وجود احتمال ریزش ساختمان امدادگران همچنان در حال آواربرداری و انجام عملیات جست و جوی مفقودشدگان هستند اما شهروندان برای سرعت بخشی و جلوگیری از تلفات بیشتر به روند این عملیات در حوزه استحفاظی متروپل حاضر نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha