امروزه روش های مختلفی برای کاهش اسکار و لکه های ناشی از آکنه و در نتیجه بهبود رنگ پوست وجود دارد. میکرونیدلینگ یکی از مدرن ترین گزینه های درمانی در زمینه جوانسازی است. شما می توانید جهت خرید دستگاه میکرونیدلینگ بر روی لینک موجود کلیک کنید.

میکرونیدلینگ بهترین روش درمان جوش و اسکار آکنه

امروزه روش های مختلفی برای کاهش اسکار و لکه های ناشی از آکنه و در نتیجه بهبود رنگ پوست وجود دارد. میکرونیدلینگ یکی از مدرن ترین گزینه های درمانی در زمینه جوانسازی است. شما می توانید جهت خرید دستگاه میکرونیدلینگ بر روی لینک موجود کلیک کنید. (بهترین دستگاه میکرونیدلینگ موجود در ایران)

اسکارهای آکنه چگونه ایجاد می شوند؟

آکنه یکی از شایع ترین بیماری پوستی است و بیشتر در سنین 15 تا 18 سالگی رخ می دهد. آکنه باعث افزایش تشکیل سبوم (غدد مولد چربی) نواحی صورت، قسمت بالایی سینه و پشت، بازوها می شود و کراتینه شدن این فولیکول های سبوم را مختل می کند. در آکنه، سبوم اغلب نمی تواند به سطح برود و در زیر پوست جمع می شود، این امر با آکنه، جوش‌های سرسیاه، چروک‌ها و جوش‌ها روی صورت، عمدتاً در ناحیه پیشانی، پل بینی و چانه ایجاد می‌شوند. اسکارهای آکنه در اثر آسیب به لایه های عمیق تر پوست ایجاد می شوند، جایی که خود پوست دیگر قادر به ترمیم آنها دقیقاً آنطور که باید نیست، اسکار آکنه نتیجه جوش های ملتهب ناشی از آکنه است.میکرونیدلینگ آکنه چقدر موثر است؟تاثیر میکرونیدلینگ بر جای جوش به این صورت است که میکرونیدلینگ از طریق سوزن هایی خیلی ریزی ضرباتی را بر روی پوست وارد می کند.

بهترین-درمان-آکنه-اسکار

همین ضربات وارد شده بر روی پوست موجب می شود که جریان خون در پوست افزایش پیدا کرده و یک آسیب به پوست را شبیه سازی می کند و در عین حال تشکیل کلاژن جدید را تحریک می کند و اسکار آکنه ها یی که به دلیل کمبود کلاژن ظاهر می شوند را با تحریک پوست و تولید مقدار مناسبی کلاژن، برطرف نماید. در این حالت پوست تازه آسیب دیده به شدت پذیرا می شود،یعنی پزشکان می توانند مواد مختلفی مانند هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها را به صورت مطمین وارد پوست کند و با میکرونیدلینگ، برای همیشه لکه های آکنه برجسته را در طی چند جلسه درمان برطرف نماید.به طور کلی، میکرونیدلینگ یکی از شناخته‌شده‌ترین، ایمن و ارزان‌ترین روش‌های درمان اسکار آکنه در مقایسه با روش‌های دیگر مانند لیزر درمانی یا دارو است. دستگاه الکترونیدلینگ epn چگونه اسکارآکنه و جوش را درمان می کند؟

نحوه زدن کلینیک زیبایی

میکرونیدلینگ epn اولین میکرونیدلینگ جهان که با فناوری الکتروپوریشن ترکیب شده است، پس از ضدعفونی دقیق ناحیه تحت درمان، درمان آغاز می کند: سوزن های متعدد پوست را در چندین جهت سوراخ می کند. عمق نفوذ صحیح این سوزن ها مهم است. اگر سوراخ بیش از حد عمیق باشد، زمان بهبودی طولانی تر خواهد بود. اگر درمان بیش از حد سطحی باشد، پوست نمی تواند به اندازه کافی تحریک شود.

عمق درمان بستگی به ناحیه پوست دارد. ما برای پوست های ظریف مانند پلک های پایین از عمق کمتر نسبت به پوست های ضخیم تر مانند پوست گونه ها استفاده می کنیم. از آنجایی که عمق نفوذ دستگاه epn قابل تنظیم است، می‌توانیم دقیقاً طول نیدل را برای هر ناحیه تنظیم کنیم.از دستگاه میکرونیدلینگ epn به دلیل داشتن جریان الکتروپوریشن می توان علاوه بر درمان جای اسکار و جوش برای جوانسازی هم استفاده کرد. زمانی که هر دو میکرونیدلینگ و الکتروپوریشن به صورت ترکیبی استفاده می‌شوند، نتایج بیماران را برای بازسازی کلاژن و صاف کردن جای آکنه به حداکثر می‌رسد. در تفاوت الکترومزونیدلینگ با میکرونیدلینگ میتوانید درمان موثر و سریعتر الکترومزونیدلینگ مشاهده کرد.

الکتروپوریشن چیست؟

میکرونیدلینگ-جوش

الکتروپوریشن تکنیکی است که شامل اعمال میدان الکتریکی به سلول‌ها به منظور افزایش نفوذپذیری غشاها می‌شود و به مواد مزوتراپی اجازه می‌دهد تا به طور موثرتر و به لایه های عمیق تر پوست وارد شوند.

ترکیب میکرونیدلینگ و الکتروپوریشن در دستگاه EPN، تولید کلاژن و الاستین جدید را به حداکثر می‌رساند و در عین حال درمان اسکار آکنه ایمن و کم تهاجمی را برای مشتریان ارائه می‌کند.

لطفا در باکس بیشتر بخوانید قرار داده شود: قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

مدت زمان درمان آکنه و اسکار آکنه با میکرونیدلینگ

زمان میکرونیدلینگ 30 تا 60 دقیقه در هر جلسه است، تعداد درمان های میکرونیدلینگ بر اساس شرایط پوستی فردی و میزان جوش و اسکار آکنه پوست در یک مشاوره تعیین می شود. به طور متوسط، سه تا شش جلسه درمانی با فاصله بین چهار تا شش هفته مورد نیاز است.

میکرونیدلینگ به صورت سرپایی انجام می شود. این به این معنی است که شما می توانید بلافاصله پس از انجام آن به فعالیت روزمره خود بپردازید.

آیا درمان آکنه توسط میکرونیدلینگ ضرر دارد؟

درمان-آکنه

میکرونیدلینگ یکی از کم خطرترین درمان های زیبایی محسوب می شود. شدت عوارض جانبی ممکن است در هر بیمار متفاوت باشد. حتی یک فرد می تواند بعد از هر جلسه تجربه متفاوتی داشته باشد.

  • عوارض جانبی مانند قرمزی، التهاب و کبودی ممکن است پس از هر جلسه میکرونیدلینگ رخ دهد. این عوارض طبیعی و مورد انتظار هستند و باید پس از چند روز برطرف شود.
  • در برخی موارد، جوش‌های آکنه ممکن است پس از درمان ایجاد شوند، اما بعد از چند روز از بین می‌روند. به یاد داشته باشید که در این حالت به پوست خود دست نزنید.
  • درمان آکنه میکرونیدلینگ برای افرادی که بریدگی های باز، زخم، پوست آفتاب سوخته، زنان باردار یا شیرده هستند، مناسب نیست.

در درمان آکنه با میکرونیدلینگ باید به این نکته توجه کرد که اگر از التهاب حاد پوست یا آکنه فعال رنج می برید، باید از درمان میکرونیدلینگ خودداری کنید. در اینجا خطر پخش شدن باکتری در کل صورت وجود دارد که باعث تشدید وضعیت می شود.

اگر تصمیم به انجام میکرونیدلینگ گرفته اید حتما به نکات قبل و بعد از انجام میکرونیدلینگ که در وبسایت محیا تجهیز گستر پارس منتشر شده است، توجه کنید.

 

کلام آخر

پزشکان با دقت وضعیت پوست بیمار را برای درمان با میکرونیدلینگ ارزیابی خواهند کرد. دستگاه epn یک درمان غیرجراحی موثر برای بهبود اسکار آکنه است .شرکت محیا تجهیز گستر پارس با ارائه دستگاه الکترونیدلینگ epn از پیشرفته ترین میکرونیدلینگ های دنیا و اولین و تنها دستگاه میکرونیدلینگ و الکتروپوریشن دارای نشان CE است، را  با بالاترین کیفیت، به همراه آموزش های کامل به شما ارائه می دهدتا به نتایج حداکثر برسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha