سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 340786

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: وزارت بهداشت دولت سیزدهم در خصوص مقابله با کرونا عملکرد بسیار خوبی داشت و ما از شنیدن خبر صفر شدن فوتی کرونا بسیار خوشحال هستیم، گفت: دکتر عین اللهی در روزهای دوازدهم و بیستم خرداد با اعلام صفر شدن کرونا خبر خوشی به ملت داد.

عملکرد مثبت وزارت بهداشت در مقابله با کرونا

اللهویردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سلامت نیوز با اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: از زحمات تمام پرسنل وزارت بهداشت، بیمارستان ها، پزشکان، کادر درمانی و تخصصی که در این 2 سال و سه ماه زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به شرایط بغرنج کرونا در دولت قبل گفت:  قبل از آغاز بکار دولت سیزدهم، کرونا کنترل نشده بود و وضعیت نامساعد بود و دولت وقت در مهار این بیماری موفق عمل نکرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: این در حالی بود که کشورهای دیگر مثل چین و کشورهای غربی حداقل ۶ الی هفت ماه جلوتر از ما به راحتی این بیماری را کنترل کردند و اقدامات موثر و مناسبی را انجام دادند.

دهقانی افزود: با روی کار آمد دولت سیزدهم، مسئولین دولت برنامه ریزی خوبی برای مهار کرونا انجام دادند و مردم هم همراهی لازم را داشتند.

وی با اشاره به خرید و واردات واکسن و همچنین تولید واکسن در داخل تصریح کرد: با واکسینه شدن مردم، گام موثری جهت کنترل این بیماری برداشته شد.

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت روز دوازدهم خرداد با اعلام صفر شدن کرونا خبر خوشی به ملت داد، افزود: وزارت بهداشت در مقابله با کرونا عملکرد بسیار خوبی داشت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: امیدوار هستیم که با تداوم زحمات و کارهای شبانه روزی و جهادی وزارت بهداشت و وزیر محترم این روند ادامه پیدا کند و ما دیگر شاهد همه گیری بیماری کرونا در کشور نباشیم.

لازم به ذکر است، دکتر عین اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.


وی همچنین برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha