سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 341345

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از 300 کیلو تریاک و 2 قبضه سلاح جنگی در جریان 2 عملیات جداگانه پلیسی در پایتخت خبرداد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به 2 عملیات ماموران پلیس پیشگیری در پایتخت گفت: در یکی از این ماموریت‌ها ماموران موفق به کشف 300 کیلوگرم تریاک شدند.

کشف 300 کیلو تریاک از پژوی پنچر

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ملی ،رسیدگی به این پرونده در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وجود یکدستگاه خودرو پژوپارس سفید با 2 لاستیک «پنچر» در کنار اتوبان شهید کاظمی در دستورکار ماموران قرار گرفته و با حضور عوامل کلانتری 152 خانی‌آبادنو در محل مشاهده شد که این خودرو به‌صورت بلاصاحب در محل رها شده است.

وی ادامه داد: ماموران با رعایت احتیاط کامل این خودرو را که فاقد راننده و سرنشین بود، مورد بازرسی قرار دادند که از داخل صندوق و کابین آن تعداد 18 گالن 20 لیتری که در مجموع حاوی 318 کیلوگرم تریاک بود، کشف و به کلانتری منتقل کردند. موقوفه‌ای افزود: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالک خودرو و سایر متهمان پرونده ادامه دارد.

2 قبضه سلاح کشف شد

در ادامه موقوفه‌ای از کشف 2 قبضه سلاح جنگی خبر داد و تصریح کرد: در عملیاتی که از سوی ماموران کلانتری 135 آزادی و در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان به اجرا درآمد، یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز در حین حمل سلاح جنگی شناسایی و دستگیر شد. وی در توضیحات بیشتر این ماموریت گفت: ماموران کلانتری 135 درحال گشت‌زنی در محدوده شهرک اکباتان و بزرگراه شهید لشگری بودند که به رفتار عابرپیاده‌ای که کیسه‌ای مشکی رنگ به‌همراه داشت مظنون شده و برای بررسی موضوع دستور ایست را به عابر پیاده اعلام کردند، اما متهم با رویت ماموران متواری شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در ادامه تعقیب و گریز میان پلیس و این فرد آغاز و دقایقی بعد ماموران این فرد را که حدود 40 سال سن داشت، دستگیر کردند. همچنین کیسه نایلونی همراه این فرد مورد بازدید قرار گرفت که در جریان آن دو قبضه سلاح جنگی، دو عدد خشاب و 12 فشنگ جنگی از متهم کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی اظهارداشت: ‌متهم در تحقیقات اولیه گفت که با تهیه تجهیزات جنگی قصد فروش آن را داشته که توسط ماموران شناسایی و بازداشت شده است. در حال حاضر تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی همدستان این فرد در حال انجام است و متهم نیز برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha