رئیس سازمان سنجش گفت: با سازمان اورژانس کشور همکاری های لازم را انجام می دهیم تا در زمان برگزاری کنکور مقابل حوزه‌های امتحانی حاضر شوند.

استقرار اورژانس مقابل حوزه‌های امتحانی کنکور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پور عباس گفت: روز گذشته مدیر یکی از مدارس به سازمان سنجش گفت که به دانش آموزان خود گفته شما ثبت نام نکنید ما این کار را انجام می‌دهیم؛ بنابراین از ما تقاضای باز شدن سامانه را داشته است، در صورتی که سیستم‌ها دیگر دستی نیستند بلکه ماشینی هستند و امکان ثبت نام مجدد پس از بسته شدن سامانه وجود نخواهد داشت.

او اضافه کرد: برای ۴۰ نفر باقیمانده به هیچ عنوان ۱۵۰۰ نفر را فدا نخواهیم کرد، لذا در سال جاری با قیدی که داشته ایم تمام دفترچه‌ها و پاسخ نامه‌ها به صورت ماشینی تولید و شخصی سازی می‌شوند که به اینصورت راه ورود سیستم دستی را بسته ایم و دیگر نیست و نبود آن به معنای افزایش امنیت آزمون هاست.

رئیس سازمان سنجش در پایان گفت: در حال حاضر بخش نامه‌ای در دست دارم تا سیستم‌های سرمایشی تمام حوزه‌های کنکور برای داوطلبان روشن باشند و همچنین تعدادی قرص‌های ضد استرس هم برای داوطلبان در نظر خواهیم گرفت تا اگر دانش آموزی حالش بد شد بتواند از آن استفاده کند. همچنین با اورژانس هم همکاری داریم تا در زمان برگزاری کنکور مقابل حوزه‌های امتحانی حاضر شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha