کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید موقتی طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، جنوب غرب، غرب و جنوب کشورمان طی ۵ روز آتی خبر داد.

وزش باد شدید موقتی طی پنج روز آینده در برخی مناطق کشور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی آخرین وضعیت آب‌وهوای کشور را اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی در بیان آخرین وضعیت جوی کشور طی امروز شنبه ۱۸ تیرماه و روزهای آتی، گفت: برای پنج روز آینده در برخی نقاط استان‌های واقع در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، جنوب غرب، غرب و جنوب کشورمان، در بعضی ساعات وزش باد شدید توام با گرد و خاک را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: برای جنوب کشورمان در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط استان هرمزگان، جنوب استان‌هایی مانند فارس و کرمان، عمدتا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب تا چند روز آینده، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و گاهی خیزش گرد و خاک و حتی برای نقاط مستعد، بارش تگرگ را پیش‌بینی می‌کنیم.

گودرزی همچنین گفت: تا روز دوشنبه دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: تهران هم طی امروز آسمانی صاف همراه با غبار صبحگاهی خواهد داشت. امروز در بعضی ساعات در طول روز وزش باد را داریم و بعد از ظهر و اوایل وقت امشب در بخش‌های غربی و جنوبی استان تهران، وزش بادهای به نسبت شدید همراه با خیزش گرد و خاک را پیش‌بینی می‌کنیم. بیشینه دما در تهران امروز ۳۷ درجه سانتیگراد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha