سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: 341952

این روش کاهش وزن به تغذیه، تمرین‌های طاقت‌فرسا و پول احتیاجی ندارد. تنها کاری که باید بکنید این است که دراز بکشید و استراحت کنید. آیا باورتان می‌شود؟

 روشی متفاوت برای کاهش وزن

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فرادید از explorehealthyfood، ژاپنی‌ها برای کاهش وزن روش‌ها متفاوتی دارند و همه آن‌ها ارزان و موثر هستند. زندگی مدرن امکان تمرین و تغذیه مناسب را از ما گرفته است، اما ژاپنی‌ها راه‌حل جالبی برای مقابله با اضافه وزن دارند.

در زندگی این روزهای ما زمان و انرژی بسیار کمتر پیدا می‌شود و ما برای جبران این مسئله رو به قرص‌های جادویی و معجون‌های لاغری می‌آوریم که بتوانند چربی‌هایمان را بسوزانند. اما ژاپنی‌ها برنامه‌ی دیگری برای این مسئله در نظر دارند.

 روشی متفاوت برای کاهش وزن

روشی ژاپنی برای کاهش وزن

دکتر فوکوسودزی، پزشک ژاپنی است که شیوه‌ای جالب را توصیه کرده است. دکتر فوکوسودزی به بیماران مشاوره‌ی کاهش وزن می‌دهد و در همین راستا به شیوه‌ای جالب رسیده است. این روش به تغذیه، تمرین‌های طاقت‌فرسا و پول احتیاجی ندارد. تنها کاری که باید بکنید این است که دراز بکشید و استراحت کنید. آیا باورتان می‌شود؟

 روشی متفاوت برای کاهش وزن


به چه چیزهایی نیاز دارید؟

یک سطح صاف
یک پارچه یا حوله بزرگ
یک عدد بند قوی
5 دقیقه زمان خالی در روز

 روشی متفاوت برای کاهش وزن


در ابتدا پارچه یا حوله را گرد کنید تا طول آن 40 سانتی‌‎متر و عرض آن 7 تا 10 سانتی‌متر شود. با بند آن را محکم کنید تا شل نشود. سپس بر روی یک سطح صاف (روی زمین یا تخت) دراز بکشید و حوله را درست زیر نافتان بگذارید.

پاهایتان را هم عرض شانه‌هایتان نگه دارد، به شکلی که شصت پاهایتان با هم در تماس باشند. فاصله پاشنه‌های پایتان نیز باید بین 20 تا 25 سانتی‌متر باشد. شاید فکر کنید که این شیوه آسان است، اما ماندن در این حالت چندان راحت هم نیست.


اگر در طول این زمان، احساس ناراحتی کردید، سعی کنید آن را تحمل کنید تا به بهترین نتایج یعنی کوچک کردن شکم و آب کردن چربی‌های شکم دست پیدا کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha