فکر کنید برای یک تعطیلات زیبا برنامه ریزی کرده اید و توانسته اید بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید، بی صبرانه منتظر رسیدن به مقصذ هستید تا تعطیلات رویایی خود را بگذرانید اما خدمه پرواز بخاطر اینکه کفش تان را از پایتان در آورده اید، از شما می خواهند تا هواپیما را ترک کنید!

با این 5 کار مجبور به ترک هواپیما خواهید شد!

فکر کنید برای یک تعطیلات زیبا برنامه ریزی کرده اید و توانسته اید بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید، بی صبرانه منتظر رسیدن به مقصذ هستید تا تعطیلات رویایی خود را بگذرانید اما خدمه پرواز بخاطر اینکه کفش تان را از پایتان در آورده اید، از شما می خواهند تا هواپیما را ترک کنید!

شاید عجیب به نظرتان برسد اما اگر برخی قوانین را رعایت نکنید، خدمه پرواز می توانند شما را از هواپیما اخراج کنند. ما در این مطلب 5 کار که باعث اخراج شما از هواپیما می شود را نوشته ایم تا شما با قوانین درون هواپیما آشنا شده و سفری راحت و بی دردسر داشته باشید.

بوی بد و اخراج از هواپیما

بله، بوی بد شما را مجبور به ترک هواپیما می کند، بسیاری از ایرلاین های هواپیمایی افرادی که بوی بدی دارند از پرواز منع می کنند و بسیاری از مسافران تا کنون بخاطر بوی بد از هواپیما اخراج شده اند! پس یادتان باشد پیش از سفر دوش بگیرید و از خوردن غذاهای سیردار پرهیز کنید تا مجبور به ترک هواپیما نشوید.

درآوردن کفش، ممنوع!

مسافران برای سوار شدن به هواپیما باید کفش داشته باشند و در طول زمان پرواز اجازه درآوردن کفش خود را ندارند، اگر کفش هایتان را درآورید، از هواپیما اخراج می شوید. یکی از دلایل آن بوی بد جوراب است که باعث ناراحتی مسافران می شود.

لباس نامتعارف نپوشید

دقت کنید برای سفر با هواپیما لباس مناسب بپوشید، این موضوع تنها برای راحتی نیست بلکه باید حواستان باشد جملات توهین آمیز، نژادپرستانه ئ اشکال موهون بر روس لباستان نباشد، در غیر اینصورت خدمه پرواز از شما می خواهند تا هواپیما را ترک کنید. یک بار دختری 18 ساله بخاطر جملات توهین آمیز روی لباسش از هواپیما اخراج شد.

زانوهایتان را خم نکنید

حتما برایتان پیش آمده وقتی در هواپیما صندلیتان را تا حد مجاز عقب می برد تا کمی راحت تر بنشیند، مسافر پشت سریتان زانوهایش را به صندلیتان فشار دهد تا شما نتوانید راحت بنشینید و یا صندلی خود را عقب ببرید.

با این 5 کار مجبور به ترک هواپیما خواهید شد!

خب باید بدانید، این کار ممنوع است و شما می توانید از مهمانداران بخواهید تا به موضوع رسیدگی کند، اگر مسافر بخواهد به کار خود ادامه داده و برایتان مزاحمت ایجاد کند، از هواپیما اخراج می شود.

مردی در سال 2014 در پرواز از نوارک به دنور برای مسافر خانم جلوی خود ایجاد مزاحمت کرده و حاضر نبود زانوهایش را از پشت صندلی زن جدا کند، پس هواپیما به شیماگو تغییر مسیر داد و مرد مزاحم را اخراج کرد و بدون حضور او به مسیر ادامه داد.

در صندلی خودتان بنشینید

شاید عجیب باشد اما اگر بر روی صندلی دیگران بنشینید، خدمه پرواز شما را مجبور به ترک هواپیما می کنند، در یکی از موارد اخراج از هواپیما زن و شوهری جوان که به ماه عسل می رفتند، می بینند صندلی خودشان پر است و بدون اطلاع دادن به کادر پروازی بر روی صندلی های دیگر که گران تر بودند می نشینند و به همین دلیل از هواپیما اخراج می شوند.

مراقب رفتارتان در دست‌شویی ها باشید

سیگار کشیدن در هواپیما ممنوع است اما عده ای تلاش می کنند در دست‌شویی هواپیما سیگار بکشند، بعضی ها هم علاقه دارند تا یادگاری ای از خود بر جای بگذارند. اما آسیب به هواپیما نه تنها باعث اخراج شما می شود بلکه باید مبلغی را به عنوان جریمه بپردازید.

اگر خدمه پرواز متوجه موضوع مشکوکی شوند می توانند بلافاصله درب دست‌شویی را با لگد باز کنند و مجوز پرواز خود را از دست می دهید.

این تنها موارد ممنوع در پرواز نیست، برای مثال اگر فردی بیش از اندازه چاق باشد، نمی تواند در هواپیما باشد و این برای ایمنی مسافران است، به همین دلیل بسیاری از ایرلاین ها قانونی دارند که بر اساس آن سایز افراد باید به اندازه باشد که کمربند ایمنی هواپیما دور کمرشان بسته شود.

با این 5 کار مجبور به ترک هواپیما خواهید شد!

و یا اگر کودک پرسر و صدایی دارید، باید فکری برای آرامش او در سفر پیدا کنید تا در مدت پرواز آرام باشد، البته اگر یکی از مسافران پرواز کودک پر سر و صدایی داشته باشد و مسافری در اعتراض درباره ناراحتی اش به کودک و خانواده اش توهین کند، از هواپیما اخراج می شود.

به نظر می رسد مواردی که برای مسافران ایجاد مزاحمت کرده و آسایش آن ها را بر هم بزند و یا موارد توهین آمیز و مواردی که ایمنی پرواز را به خطر بیاندازد در هواپیما ممنوع است و اگر مرتکب یکی از این اشتباهات شوید، کادر پروازی شما را از هواپیما اخراج می کند.

سخن آخر

حالا که فهمیدید چه کارهایی در هواپیما ممنوع است و باعث می شود شما را اخراج کنند، یادتان باشد در طول مدت پرواز تمامی قوانین را رعایت کنید و تذکر خدمه پرواز را جدی بگیرید، چون بی توجهی به تذکر کادر پرواز عواقب بدی در انتظارتان است.

دیگر چیزی باقی نمانده و حالا که قوانین هواپیما را می دانید، چمدانتان را بسته و یک بلیط هواپیما ارزان از علی بابا بخرید و خود را به یک تعطیلات تابستانه دعوت کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha