از دیرباز سلامت و تمیزی فرش یکی از دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار بوده است. در ادامه به ذکر چند نکته درباره نحوه تمیزی و سلامت فرش می‌پردازیم.

چگونه از سلامت فرش مطمئن شویم؟

سالانه حداقل 2 بار فرش‌های خود را به قالیشویی بسپارید

اکثر خانم‌های خانه‌دار به علت وسواسی که دارند، سعی می‌کنند فرش‌ها را خودشان در خانه تمیز و شستشو دهند. برای انجام این کار از شامپو فرش و یا مواد دیگری استفاده می‌کنند. اما این روش‌ها تمام گرد و خاک و کثیفی را نمی‌گیرد و به مرور فرش‌ها چرک می‌شوند و دیگر جلوه خوبی نخواهند داشت. برای از بین بردن این کثیفی‌ها پیشنهاد می‌شود حداقل سالی 2 بار فرش‌ها به بهترین قالیشویی تهران بسپارید. این مراکز با استفاده از مواد و روش‌های مناسب شستشوی فرش به سالم ماندن فرش کمک و در ضمن در صورت نیاز فرش‌ها را هم رفوگری می‌کنند.

این روزها در هر خانه‌ای در شهر تهران شماره تلفن قالیشویی وجود دارد. در این میان باید به مراکزی اعتماد کنیم که از کادری مجرب و دستگاه‌های مدرن و کارشناسان فرش استفاده می‌کنند، ذکر چند نکته ی کوتاه باعث سلامت فرش میشود که در ادامه ی مطالب به آنها اشاره میکنیم:

ریشه‌های فرش را حتما کاور بکشید

یکی از مواردی که باعث خرابی فرش می‌شود، ریشه‌های آن است. ریشه‌های فرش همیشه در معرض پاخوردگی و آسیب و کثیف شدن قرار دارند. چون در اکثر موارد در مسیر درب منزل یا ورودی درب آشپزخانه هستند. یکی از توصیه‌ها برای سالم نگه داشتن فرش، کاور ریشه‌های فرش است که این کار در مراکز قالیشویی انجام می‌شود. با انجام این کار ریشه‌های فرش همیشه مرتب می‌ماند و از پاخوردگی و آسیب به آنها جلوگیری می‌شود.

هفته‌ای 2 بار فرش‌های خود را جاروبرقی بکشید

جاروبرقی زدن یکی از کارهایی است که به حفظ و ماندگاری فرش‌ها بسیار کمک می‌کند. حداقل 2 بار در هفته فرش‌های خود را به روش صحیح جارو بکشید تا گرد و غبار لابه‌لای پرزها پخش نشود و مشکل چرک شدن پیش نیاید.

روش‌های لکه‌برداری از فرش‌ها

هر لحظه بر اثر یک اتفاق ممکن است چیزی بر روی فرش بریزد و روی آن لکه ایجاد کند. این لکه‌ها ممکن است بر اثر چای، لوازم آرایشی، قهوه و.... باشد که باید در همان لحظه آن را به طرز صحیح پاک و لکه‌زدایی کنید تا جای آن بر روی فرش نماند. در سایت‌ قالیشویی شادسر مطالبی در مورد نحوه پاک کردن صحیح نوشته شده است. این مرکز یک قالیشویی آنلاین است و همچنین امکان سفارش آنلاین هم وجود دارد.

چگونه از سلامت فرش مطمئن شویم؟

مزایای شستشوی فرش

فرش همیشه یکی از دارایی‌های است که بیشترین استفاده را دارد و بیشتر از وسایل دیگر گرد و غبار را به خود می‌گیرد. مزایای شستن فرش‌ها در قالیشویی عبارت‌اند از:

  • حفظ سلامتی و پاکیزگی فرش.
  • بوی بد فرش‌ها از بین می‌رود.
  • سخت‌ترین لکه‌ها پاک و تمیز می‌شوند.
  • طول عمر فرش افزایش می‌یابد.
  • باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شوند.

کلام آخر

قالیشویی شادسر یکی از معتبرترین مراکز ارائه‌دهنده این خدمات است که با به کارگیری دستگاه‌های با کیفیت و تیمی حرفه‌ای سعی دارد بهترین خدمات را به همشهری‌های عزیز خود ارائه دهد. از این‌رو می‌توانید با سپردن فرش به این مرکز خیال خود را از هر لحاظ راحت کنید.

این مرکز دارای شعبه های متفاوتی در سراسر تهران می باشد که شما میتوانید برای ثبت سفارش و یا مشاوره رایگان با دفتر مرکزی تماس حاصل نمائید تا در صورت انتخاب شما ، یکی از نزدیکترین شعبه ها را برای انجام خدمات به شما معرفی نمایند.

تلفن قالیشویی

021-88708300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha