پزشکان دوست دارند که بیماران در مورد عمل پزشکی امروز چه چیزی را بفهمند؟

آنچه پزشکان آرزو می کنند که بیماران در موردشان بدانند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب ام دی بیش از 200 پزشک آمریکایی به نظرسنجی اخیر Medscape که هدف آن کشف این موضوع بود، پاسخ دادند. آنچه را که پزشکان و متخصصان مراقبت های اولیه می گویند که ای کاش بیمارانشان از کارشان می دانستند، بخوانید.

بیماران تمام کارهایی که ما انجام می دهیم را نمی بینند

یک پزشک خانواده خاطرنشان کرد که بیماران نمی دانند که ملاقات حضوری آنها با بیماران تنها یک سوم کار پزشکان است.

آنها ده ها کار دیگر را انجام می دهند:

ما نه تنها بیماران را در مطب می‌بینیم، بلکه به تماس‌های تلفنی نیز پاسخ می‌دهیم، با پزشکان بیمارستان در مورد بیماران بستری شده صحبت می‌کنیم، نمودارها را بررسی می‌کنیم، نسخه‌ها را تکمیل می‌کنیم، گاهی حتی نمی‌توانیم غذا بخوریم، اینها برخی از دلایلی است که باعث می‌شود ما برای ویزیت بیماران دیر برسیم.اینها را یک متخصص داخلی گفت.

یک پزشک خانواده گفت: «من چندین هزار بیمار دارم، بنابراین وقتی دیر می‌کنم، این از روی بی‌احترامی به بیمارانم نیست، به این دلیل است که من باید چند جهت را داشته باشم.»

اورژانس سایر بیماران ممکن است باعث تاخیر در مراقبت شما شود. یک پزشک اورژانس گفت: اگر خود را به عنوان بیمار مبتلا به اورژانس برنامه ریزی نشده در نظر بگیرید.شاید منتظر ماندن خود را توجیه کنید.

ما به شما اهمیت می دهیم

پزشکانی که به این نظرسنجی پاسخ دادند می‌خواستند بیماران بدانند که چقدر برای کمک به آنها تلاش می‌کنند، حتی اگر به نظر می‌رسد که پزشک عجله دارد یا نمی‌تواند آنقدر که می‌خواهد با بیمار وقت بگذراند.

یک پزشک اورژانس گفت: "من به هر بیماری که از او مراقبت می کنم اهمیت می دهم و می خواهم تشخیص درست و درمان صحیح را تجویز کنم."

«دلیل اصلی انتخاب پزشکی ما بهبود زندگی مردم است. احترام، درآمد بالا و چالش ذهنی در درجه دوم اهمیت قرار دارند. ما روزانه وقت شخصی و خانوادگی را فدای بیماران خود می کنیم.»

یک متخصص پوست گفت: «ما در حرفه کمک به مردم هستیم. ما وظیفه داریم همیشه در راستای منافع شما عمل کنیم. ما تنها حرفه ای هستیم که در آن مطلق است. ما می خواهیم شما خوب شوید. ما می خواهیم شما بفهمید که با بدن/ذهن شما چه اتفاقی می افتد. ما به شما اهمیت می دهیم و بسیار تلاش می کنیم که شایسته احترام شما باشیم.»

ما هم مردم هستیم

یک انکولوژیست می خواست که بیماران بدانند که پزشکان تمام تلاش خود را می کنند، اما آنها انسان هستند و بنابراین ناقص هستند.

"ما هم هر از گاهی اشتباه می کنیم. یکی دیگر از جراحان گفت: پزشکی یک علم دقیق نیست و بنابراین هر فرد نسبت به درمان های مختلف واکنش متفاوتی نشان می دهد.

یک پزشک اورژانس اظهار داشت: «ما هم آدم‌هایی هستیم که احساساتی داریم. از فریاد زدن، دشنام دادن، دستکاری، لگد، مشت و غیره صدمه می بینیم.»

«کسانی که واقعاً بیمار یا مجروح هستند، به ندرت به این شیوه عمل می کنند. با این حال، این پزشک است که همیشه مقصر است. این یک فرد بسیار نادر است که در کار خود مرتکب خطای انسانی نشده باشد.»

پزشکان خانواده نیز از بیماران خواستند این را بدانند:ما انسان‌هایی هستیم که در خارج از محل کار مانند سایرین، خانواده، استرس‌های زندگی، و احساسات یکسانی داریم.»

«این که من هم فردی هستم که خانواده‌ای برای خودم دارم و گاهی اوقات مشکلات سلامتی دارم. ما هم مستحق تعطیلات هستیم.»

ما آموزش های زیادی داریم

یک پزشک فوریت‌های پزشکی می‌خواست بیماران بدانند که برای پزشک شدن چقدر زمان و تلاش لازم است.

ما به مدرسه رفتیم و چیزهای زیادی را مطالعه کردیم تا به جایی که هستیم برسیم. ما دلایلی برای انجام کارهایی داریم که ممکن است واضح به نظر نرسند. شما نمی توانید با خواندن مطالب در اینترنت پزشک شوید.

یک آسیب شناس گفت: "من مایلم بیماران کار سخت و فداکاری مورد نیاز را درک کنند. برای من 4 سال پزشکی و 4 سال رزیدنتی و یک سال فلوشیپ. 9 سال طول کشید تا من شروع به تمرین تخصص هایم در آناتومیک و آسیب شناسی بالینی کردم. و هر روز از خدای عزیزم دعا می‌کردم که نگذار اشتباه قضاوت کنم و کسی را آزار دهم.»

"خوشبختانه، من این کار را نکردم، اما فکر نمی‌کنم برای کسی مهم باشد یا کسی به آن اهمیت دهد.»

توصیه های پزشکان برای بیماران

لطفاً اگر در مورد تشخیص، پیش آگهی یا گزینه های درمانی خود سؤالی دارید، بپرسید. هیچ پزشک معتبری برای گرفتن نظر دوم بر خلاف خواسته شما استدلال نمی کند.
با سابقه پزشکی خود آشنا باشید و هنگامی که چندین بار از شما سؤالات مشابهی پرسیده می شود صبور باشید.
لطفاً برای دریافت مجدد یا درخواست نامه یا مدارک تا آخرین لحظه منتظر نمانید.
لطفاً درک کنید که ما نمی‌توانیم چندین مشکل را در یک بازدید به اندازه کافی حل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha