معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه بهداشت خانواده باید مجددا پررنگ شود، گفت: نیاز است بسیاری از روش‌ها در بحث آموزش مخاطب، مراقبت‌ها و مداخلات بازنگری شود.

بهداشت خانواده مجددا پررنگ شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر کمال حیدری در کارگروه آموزشی مدیران سلامت خانواده دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: به دلیل مقابله و مبارزه دو سال و نیم با کووید۱۹ بسیاری از برنامه‌ها در امر بهداشت کمرنگ و سبب ایجاد فاصله ما با مردم شد.

وی از مدیران سلامت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خواست تا با انرژی و برنامه‌های جدید و کاربردی و برنامه‌ریزی دقیق بار دیگر بخش بهداشت را به جایگاه گذشته خود برگردانند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، کمبود نیروی انسانی و برخی امکانات را از موانع بر سر راه اعتلای بهداشت خانواده عنوان و اذعان کرد: باید بخش خصوصی را در امر بهداشت بکار بگیریم.

حیدری با بیان اینکه بهداشت خانواده باید مجددا پررنگ شود، گفت: نیاز است بسیاری از روش‌ها در بحث آموزش مخاطب، مراقبت‌ها و مداخلات بازنگری شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه در بحث جوانان و نوجوانان باید اهتمام بیشتری به خرج دهیم، تصریح کرد: بهترین عمر یک جوان در مدرسه در اختیار ما هست و رویکرد آموزش و پرورش هم در جهت همکاری در این زمینه است.

حیدری از مدیران سلامت خانواده دانشگاه‌های سراسر کشور خواست تا اقدامات ویژه‌ای در بخش سالمندی صورت دهند چرا که باید سالمند سالم را به جامعه تحویل داد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی با اشاره به طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، بیان کرد: جمعیت و فرزندآوری به عنوان یک تکلیف ملی و شرعی برای ما و یک بحث بسیار مهم برای کشور است چراکه خواب‌های پلیدی در این امر برای کشور دیده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha