مدیرعامل شرکت کویرتایر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان کارفرمای سلامت محور سال 1400 در سطح ملی انتخاب ومعرفی شد.

کارفرمای سلامت محور سال 1400 معرفی شد

حسب ارزیابی و ممیزی شورای هماهنگی سلامت کارگران که متشکل از وزارت بهداشت و درمان، وزارت کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی می باشد، شرکت کویرتایر با عنایت به اقدامات موثر انجام شده در حوزه سلامت کارگران، از سوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جناب آقای دکتر عبدالملکی، به عنوان شرکت سلامت محور انتخاب شد.

کارفرمای سلامت محور سال 1400 معرفی شد

برخی از اقدامات شرکت کویرتایر در خصوص بهبود سلامت کارکنان و توسعه محیط کار سالم شامل:

  • انجام معاینات ادواری برای کارکنان به صورت سالانه
  • تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا؛ رعایت پروتکل های بهداشتی با انجام اقدامات فراوان اعم از توزیع مایع ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش، افزایش سرویس های ایاب و ذهاب و رعایت فاصله اجتماعی، تب سنجی، اکسیژن‌متری و توزیع قرص ویتامین D، تهیه پکیج اقلام بهداشتی، تهیه کلیپ های ویدئویی آموزشی و...
  • بهداری مجهز به آمبولانس با بهترین تجهیزات روز، براساس آخرین پروتکل های بهداشتی با حضور پزشک و پرستار
  • آتش نشانی مجهز به چند خودروی آتش نشانی و انواع تجهیزات اطفاء حریق، شیر های هیدرانت، مرکز اعلان حریق، فایرباکس ها، پمپ دیزل آتش نشانی و...
  • انجام اصلاحات ارگونومیکی مداوم در طول خط تولید

کارفرمای سلامت محور سال 1400 معرفی شد

توجه ویژه شرکت کویرتایر به استانداردهای سلامت محور و زیست محیطی و تلاش در جهت کاهش انواع آلودگی‌ها و انطباق سیستم‌های مدیریت محیط زیست با استاندارد ISO 14001:2015 و انطباق سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای با استاندارد ISO 45001:2018 و انطباق سیستم مدیریت انرژی با استاندارد ISO 5001:2018 باعث گردیده تا کویرتایر طی چند سال متوالی از سال 97 تا کنون به عنوان"واحد صنعتی سبز کشور" از سوی سازمان حفاظت محیط زیست انتخاب و معرفی گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha