یکی از اثرات دیابت این است که احساس خود را در پاهای خود از دست می دهید و مستعد ابتلا به تاول، میخچه، پینه و سایر مشکلات پا می شوید که می تواند با شرایط شما تشدید شود. برای کمک به پیشگیری از این مشکلات، کفی کفش دارای طیف وسیعی از کفی های دیابتی است که برای کمک به پیشگیری از این آسیب های روزمره مناسب است.

بهترین راه برای پیشگیری از قطع پا ناشی از زخم پای دیابتی

زخم های پا به دلیل دیابت امروزه به کابوس بسیاری از بیماران دیابتی تبدیل شده است. اگر زخم پای دیابتی به موقع با روش ها و پروتکل های درمانی مناسب درمان نشوند ، حتی ممکن است باعث از دست دادن اندام در بیماران شود.

با جدیدترین فناوری ارتز، کفی ها در حال حاضر حتی از همیشه پیشرفته تر می شوند. امروزه کفی های مخصوص دیابتی وجود دارد که برای درمان و پیشگیری از بیماری های پا ساخته می شود که بیشتر در افراد مبتلا به دیابت دیده می شود. خواه به دلیل آسیب عصبی، مشکلات گردش خون یا عفونت باشد، ثابت شده است که کفی ها تنش و فشار را در نواحی خاصی از پا کاهش می دهند و فشار را در مکان های مناسب متمرکز می کنند.

این مواد منحصر به فرد جریان خون را بهبود می بخشد که به نوبه خود احتمال ایجاد زخم، پینه و سایر بیماری های پا را کاهش می دهد. در حالی که ورزش روزانه برای افراد دیابتی مهم است، پوشیدن کفش مناسب که درد را کاهش دهد و چرخه راه رفتن شما را اصلاح کند، به همان اندازه مهم است.

دیابت مشکلی است که بر تعداد فزاینده ای از افراد تأثیر می گذارد و تهدیدات مختلفی برای بدن شما ایجاد می کند. یکی از بزرگترین تهدیداتی که دیابت برای پاهای شما ایجاد می کند، زیرا افزایش قند خون می تواند باعث کمبود احساس در اندام ها شود. کفی‌های کفش برای محافظت از پاهای شما در برابر آسیب‌های کوچک مانند تاول‌ها و میخچه‌ها طراحی شده‌اند که اگر از دیابت رنج می‌برید، تهدیدی بسیار بزرگ‌تر هستند.

به دلیل از دست دادن حساسیتی که ممکن است در هنگام ابتلا به دیابت اتفاق بیفتد، پاهای شما به راحتی می توانند تعدادی از مشکلات مانند بریدگی، تاول، میخچه و سایر مسائل متفرقه را ایجاد کنند. در حالی که این موارد ممکن است ناچیز به نظر برسند، اگر دیابتی هستید، این مشکلات کوچک می تواند منجر به چیزی شود که "حمله پا" نامیده می شود که می تواند منجر به مشکلات جدی تر و در موارد شدید، قطع عضو شود.

چرا دیابتی ها به کفی نیاز دارند؟

به طور کلی، کفش‌های دیابتی، کفی طبی دیابت و سایر ارتزهای پای دیابتی، پشتیبانی بیشتری را ارائه می‌دهند، شوک بیشتری را جذب می‌کنند و درجه بالشتکی بیشتری نسبت به کفش‌های استاندارد ارائه می‌دهند. این محافظت باعث کاهش فشار و استرس وارده به پا و میزان ساییدگی و مالش روی پوست می شود.

کفی سیلیکونی دیابتی پریم اسپانیا

بهترین راه برای پیشگیری از قطع پا ناشی از زخم پای دیابتی

کفی سیلیکونی کامل دیابتی مدل C301 تشکیل شده از دو لایه سیلیکون با چگالی متفاوت است. لایه اول تشکیل شده از یک لایه سیلیکون بسیار نرم و لایه دوم با چگالی بالاتر و سخت تر نسبت به لایه اول می باشد. همچنین مناطق ضدفشار و ضدسُر که در نقاط ابتدایی و انتهایی کفی تعبیه شده است، باعث میشود کفی در کفش ثابت مانده و باعث جابجایی های ممتد و متعدد در هنگام پیاده روی نشود.

این مناطق درد ناشی از فشار بر روی پاشنه و پنجه را تسکین داده و فشار بسیار کمی بر کف پا وارد میشود.

توصیه می‌شود به منظور ماندگاری و طول عمر هرچه بیشتر کفی طبی، پس از هر بار استفاده، آن را با دست و با آب ولرم کاملا شسته و پس از خشک شدن دوباره استفاده نمائید.

پیشنهاد می‌شود همیشه کفی های طبی را یک سایز کوچکتر از سایز کفش خود تهیه نمائید تا بدون مشکل در داخل کفش جا بگیرد.

این محصول فوق العاده مناسب برای پاهای حساس و دیابتی می باشد.

کفی و کفش دیابتی در اندازه های مختلف موجود است و شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه تجهیزات پزشکی اینترنتی بازارطب کفی دیابتی مناسب برای پای خود را پیدا کنید. انتخاب اندازه مناسب برای حصول اطمینان از اینکه کفی‌های خود از مزایای کامل برخوردار هستند، ضروری است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha