سلامت نیوز: به دنبال به شهادت رسیدن محیط بان برومند نجفی به دست پدر شکارچی مقتولی در زد وخورد با محیط بان ها کشته شده بود، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، درحالی که به جای استفاده از واژه "شهادت"، کلمه "فوت" را برای محیط بان به قتل رسیده به کار می برد، تاکید کرد که عامل از دست رفتن جان محیط بان برومند نجفی، بی احیاطی بوده است. او اما نگفت این بی احیاطی و بی توجهی از سوی کدام ارگان یا سازمانی اعمال شده است.

محبت خانی: با سهل انگاری، جان یک محیط بان از دست رفت/ سهل انگاری کدام ارگان؟!

به گزارش سلامت نیوز فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور سرهنگ جمشید محبت خانی به رسانه ها گفت: پس از جلسه دادگاه امروز محیط بان برومند نجفی به همراه یک سرباز در حال خارج شدن از ساختمان دادگاه بود که با تجمع اقوام مقتول روبرو شده و در نهایت با تیراندازی پدر مقتول به برومند نجفی و سرباز همراه او، محیط بان نجفی فوت و سرباز همراه او راهی بیمارستان شد.

محبت خانی افزود: تلاش‌های بسیار زیادی برای برومند انجام داده بودیم اما با سهل انگاری، یک محیط بان جان خود را از دست داد. پدر مقتول پس از تیراندازی به محیط بان برومند نجفی و سرباز همراه او، از محل متواری شده است.

ظهر امروز، برومند نجفی محیط بان، در جریان برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده‌، در مقابل "مجتمع قضایی کرمانشاه" توسط پدر مقتول، به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha