یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش میزان مبتلایان به کرونا در کشور گفت که باید مردم مجددا رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی گرفته و از ساده‌انگاری درباره کرونا وجود نداشته باشد.

باید مجددا رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محمدعلی محسنی بندپی اظهار کرد: با شیوع سویه جدید کرونا در کشور هر روز تعداد شهرهای آبی کمتر شده و به تعداد شهرهای زرد و نارنجی و قرمز اضافه می‌شود به تبع آن میزان بستری بیماران کرونایی هم در حال افزایش است که این هشدار جدی برای نظام سلامت به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: باید مجددا رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی گرفته شود مراقب سلامت خودمان باشیم تا هم هزینه‌های نظام سلامت کمتر شود و هم جان عزیزان‌مان به دلیل استفاده نکردن از پروتکل‌های بهداشتی‌ به خطر نیفتد. باید تجربه تلخ پیک‌های اول تا ششم را مدنظر داشته باشیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: بیماری کرونا هزینه‌های مخفی و غیرمستقیمی دارد که نمونه بارز آن مرخصی‌های استعلاجی کارکنان ناشی از ابتلا به کرونا است که هزینه هنگفتی به اقتصاد کشور وارد می‌کند. ما هیچ وقت این موارد را جدی نگرفته‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha