سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 344842

اولین کاری که کلینیک‌های زیبایی انجام می‌دهند خرید دستگاه لیزر الکساندرایت است و این به خاطر کیفیت و بازدهی این لیزر قدرتمند است. در کنار لیزر الکس بهترین دستگاه کلینیکال رفع موهای زائد که آن را مکملی بی بدیل می‌دانند دستگاه لیزر دایود است. کلینیک‌های پوست و مو باید در زمان خرید آن بسیار دقت کنند، در ادامه قصد داریم بهترین برند دستگاه لیزر که واردات آن به صورت اصلی انجام می‌شود به شما معرفی نماییم.

خرید بهترین دستگاه های لیزر مو برای کلینیک زیبایی

اولین اقدام برای راه‌اندازی کلینیک های زیبایی، حضور یک متخصص پوست و مو به عنوان مسئول کلینیک و دریافت مجوزهای لازم از نهادهای قانونی است. در اقدامات بعدی باید تجهیزات مورد نیاز کلینیک های زیبایی خریداری شود. با توجه به‌ استقبال گسترده مردم از خدمات زیبایی به ویژه لیزر موهای زائد بدن، خرید دستگاه لیزر دایود و دستگاه لیزر الکساندرایت به عنوان بهترین و پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر مو برای استفاده در کلینیک زیبایی از اهمیت زیادی برخوردار است. در سال‌های اخیر بسیاری از افراد برای رهاشدن از ابزارهایی مانند ژیلت، تیغ، مواد موبر، اپیلاسیون و اپیلیدی، موهای زائد بدن خود را با انجام لیزر از بین می‌برند. اگر برای راه‌اندازی کلینیک زیبایی قصد خرید دستگاه لیزر دایود یا دستگاه لیزر الکساندرایت را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه‌باشید. در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی‌ها و مزایای این دو نوع لیزر توضیح دهیم و در نهایت به نکات مهم در زمان خرید دستگاه لیزر الکس و دایود نیز اشاره خواهیم کرد.

10-1-840x550-840x620.jpg

لیزر موهای زائد چه فوایدی دارد؟

بدن بسیاری از افراد بعد از اپیلاسیون و استفاده از ژیلت، تیغ، موبر و دستگاه‌های اپیلیدی، دچار حساسیت شده و جوش می‌زند. در چنین مواقعی لیزر موهای زائده می‌تواند بهترین راهکار باشد.‌ با قرارگرفتن موهای زائد بدن در مقابل پالس‌ها و نور اشعه‌های لیزر، ریشه و فولیکول مو به طور کامل حذف‌شده و با این روش غیرتهاجمی، رشد موهای زائد متوقف می‌شود. در زمان لیزر فرد باید از عینک محافظ استفاده کند و در حالتی کاملا آرام و ریلکس قرار داشته‌باشد.‌

جلسات لیزر اغلب کوتاه هستند و فقط برای از بین‌بردن موهای زائد بخش‌های وسیع بدن زمان بیشتری نیاز است. در کلینیک های زیبایی، احساس خارش، درد و سوزش در هنگام لیزر موهای زائد را با خرید دستگاه لیزر دایود یا دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توان از بین برد. با وجود این دو نوع لیزر، فرد هیچ نوع درد یا سوزشی احساس نخواهد کرد. از مهم‌ترین فواید لیزر موهای زائد می‌توان به مواردی مانند سرعت بالای ازبین‌رفتن موها، عدم نیاز به بستری‌شدن، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، کاهش چشمگیر و جلوگیری از رشد مجدد موهای زائد، مشاهده نتیجه بلافاصله پس از اتمام جلسات لیزر، روشی سالم و کاملا موثر، عدم ایجاد احساس درد یا سوزش اشاره کرد.

البته به این‌ نکته توجه داشته‌باشید که لیزر موهای زائد برای افراد مبتلا به دیابت، بیماری‌های پوستی، بیماری‌های مادرزادی، قلب و عروق و افرادی که سولار انجام داده‌اند، مناسب نیست و توصیه نمی‌شود.

laser-hair-removal.jpg


خرید دستگاه لیزر الکساندرایت برای کلینیک زیبایی چه فوایدی دارد؟

یکی از بهترین و پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر دنیا که در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی برای از بین بردن موهای زائد دست‌ها، پاها، بیکینی، شکم، زیربغل، صورت، سینه، کمر و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه لیزر الکساندرایت است. طول موج ارسال شده از این دستگاه لیزر دارای قابلیت تنظیم بوده و برابر با 755 نانومتر است. استفاده از لیزر الکساندرایت بیشتر برای افرادی با پوست روشن کاربرد دارد. سیستم خنک‌کننده این دستگاه، از سوختن پوست در فرایند لیزر جلوگیری می‌کند.

انواع مختلف دستگاه الکساندرایت عبارتند از: دستگاه لیزر المنت، دستگاه لیزر آریون،‌ دستگاه لیزر آلما و دستگاه لیزر کوترا. از بین این دستگاه‌ها، دستگاه لیزر المنت محصول شرکت المنت کره جنوبی، قوی‌تر و پرطرفدارتر است.

شاید رفع موهای زائد بدن خصوصا در ایران دید بیرونی نداشته باشد اما داشتن پوستی لطیف و بدون مو غوغایی در اعتماد به نفس ما ایجاد خواهد نمود، معجزه ای که شما میتوانید در بهترین کلینیک های زیبایی به آن برسید.
دستگاه لیزر الکساندرایت که بین بسیاری از مردم به لیزر الکس شهره شده است، باعت ایجاد انقلاب شگرفی در صنعت زیبایی پوست گردید و مشتریان کلینیک های زیبایی چه پوست ظریف خانم ها باشد و یا پوست پر موی آقایان، با خیالی راحت تحت نظر پزشکی متخصص از دستگاه الکساندرایت استفاده میکنند.

از انواع مختلف این دستگاه لیزر علاوه بر ریشه‌کن‌کردن موهای زائد، برای درمان مشکلاتی مانند واریس، رگ‌های عنکبوتی و لکه‌های قهوه‌ای ظاهرشده در پوست به دلیل افزایش سن هم استفاده می‌شود. فواید استفاده از لیزرهای الکساندرایت شامل درمان اختلالات عروقی، درمان مشکلات رنگدانه‌ای در پوست، جوانی و شادابی پوست، پاکسازی پوست و پاک‌کردن تتو نیز می‌شود.

خرید دستگاه لیزر دایود برای کلینیک زیبایی چه فوایدی دارد؟

یکی دیگر از دستگاه‌های لیزر محبوب و باکیفیت با نور مرئی و طول موج 800 نانومتر که طول موج آن نسبت به دستگاه لیزر الکساندرایت، در پوست جذب کمتری دارد و میزان عمق نفوذ آن بیشتر است، دستگاه لیزر دایود نام دارد. از این دستگاه برای لیزر موهای زائد زیر بغل، سینه، کمر، بیکینی، بالای لب، چانه، سر، ریش، دست‌ها و پاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهمترین مزایای خرید دستگاه لیزر دایود برای کلینیک زیبایی عبارتند از:

  • بیشتر بودن عمق نفوذ نسبت به دستگاه الکساندرایت؛
  • یکنواخت‌بودن پالس لیزر؛
  • خنک‌سازی سطح بدن؛
  • امکان استفاده برای پوست‌های تیره؛
  • بلندبودن طول موج؛
  • بی‌خطربودن؛
  • از بین‌بردن سطح وسیعی از موهای زائد به صورت همزمان؛
  • کوتاه‌بودن طول دوره درمان و مدت زمان بهبودی؛
  • داشتن قابلیت تغییر طول موج؛
  • عدم آسیب‌رساندن به اپیدرم پوست؛
  • عملکرد سریع؛
  • تعداد کمتر جلسات درمانی و از بین‌بردن موهای زائد بدون ایجاد درد و سوزش.

با خرید دستگاه لیزر دایود و استفاده از آن در کلینیک زیبایی می‌توان موهای زائد مشتریان را در طول 6 الی 10 جلسه از بین برد.یکی از مهمترین مباحث مهم زیبایی با وجود پیشرفت و توسعه در این حوزه، هم چنان رفع موی زائد می باشد. دستگاه های متنوعی در بازار ایران وجود دارد که از تکنولوژی های منحصر به فردی بهره می برند اما همواره این سوال برای زیبایی جویان وجود دارد که چه تکنولوژی بهترین جوابدهی را برای رنگ پوست و موی ایرانیان به ارمغان می آورد. با معرفی تکنولوژی دستگاه لیزر دایود، که طول موج ۸۰۸ نانو متر را تولید می کند این تقاضا برطرف گردید، چرا که این طول موج و این فناوری که با استفاده از لیزر بار اقدام به تولید طول موج ۸۰۸ نانومتر می کند بهترین بازدهی را بر تیپ پوست و مو نسبتاً روشن تایپ ۳ و گندمی تایپ ۴ دارد، که شاخصه طیف پوستی ایرانیان می باشد.

alex-laser.jpg


آشنایی با ویژگی‌های مهم بهترین دستگاه لیزر الکس در ایران

بهترین دستگاه لیزر الکس در ایران را به جرات میتوان لیزر الکساندرایت المنت دانست، ایت دستگاه منحصر به فرد که با تکنولوژی بالا توسط المنیک کره جنوبی تولید می شود دارای ویژگی‌های زیر است:

  • قدرت نفوذ بالا
  • دارهی سه طول موج اصلی
  • عدم ایجاد احساس درد، سوزش و سوختگی در پوست
  • سرعت بسیار بالا برای لیزر موهای زائد بدن
  • عدم نیاز به‌ استفاده از ژل یا بی‌حس‌کننده در حین کار
  • یکنواخت‌بودن لیزر موهای زائد
  • کمک به جوانسازی پوست و جلوگیری از خشکی پوست
  • پوشش‌دادن تمام پوست‌ها با رنگ‌های مختلف
  • پایین‌بودن تعداد جلسات لیزر
  • عدم برخورد سر لیزر با پوست و جلوگیری از انتقال بیماری‌هایی مانند تبخال یا زگیل تناسلی
  • عدم نیاز به‌استراحت بعد از لیزر با دستگاه
  • قابلیت از بین‌بردن موهای زائد کرکی و نازک

در زمان خرید دستگاه دایود و دستگاه الکس به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اولین نکته‌ای که در زمان خرید دستگاه دایود و خرید دستگاه لیزر الکس باید مورد توجه قرار گیرد، اطلاع از قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت و دایود است. قیمت خرید دستگاه لیزر دایود و قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت باید با بودجه مشتری متناسب باشند. البته بعضی از کلینیک‌ها برای کاهش هزینه‌ها، دستگاه‌های لیزر دست دوم خریداری می‌کنند. یکی دیگر از نکات مهم در زمان خرید دستگاه لیزر دایود و دستگاه لیزر الکساندرایت توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه‌ است. داشتن گارانتی برای دستگاه‌های لیزر اهمیت زیادی دارد و تا زمان معتبربودن گارانتی، در صورت خرابی شرکت تولیدکننده تعمیر دستگاه را بر عهده می‌گیرد. نکته بعدی در زمان خرید دستگاه لیزر دایود یا خرید دستگاه لیزر الکس، توجه به توانایی‌ها و قابلیت‌های این دستگاه‌هاست. در چنین مواقعی باید به دنبال بهترین دستگاه لیزر دایود یا بهترین دستگاه لیزر الکس در ایران باشید. دستگاه‌های باکیفیت معمولا از مشتریان بیشتری برخوردارند و میزان سودآوری آن‌ها بیشتر است.

خرید دستگاه لیزر دایود و دستگاه لیزر الکساندرایت از فروشگاه‌های اینترنتی تجهیزات زیبایی

برای خرید دستگاه لیزر دایود یا دستگاه لیزر الکساندرایت برای کلینیک های زیبایی باید به دنبال پیداکردن یک فروشگاه اینترنتی تجهیزات زیبایی معتبر باشید. با ورود به سایت فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، باید مدل‌های مختلف دستگاه‌های لیزر و قیمت آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به بودجه‌ و نیاز خود از بین مدل‌های متنوع دستگاه لیزر الکساندرایت یا دستگاه لیزر دایود، مدل مناسب را انتخاب و خریداری کنید. البته بهترین کار قبل از خرید دستگاه لیزر دایود یا خرید دستگاه لیزر الکس این است که مشاوره‌های لازم را با افراد کارشناس در این زمینه انجام دهید و با اطلاعات جامع و کامل برای خرید اقدام کنید. در سایت‌های معتبر، بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های لیزر مناسب کلینیک زیبایی با قیمت مناسب و به همراه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بازرگانی ام بی با بیش از 30 سال تجربه در حوزه واردات دستگاه های کلینیکال آماده ارائه خدمات به کلینیک های زیبایی و متخصصین پوست در سراسر ایران است، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت این شرکت به آدرس https://lasermb.com/ مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان پیامبر شرقی، خیابان حاجی زاده، مجتمع تجاری اداری گلشن واحد ۴۱۰ اداری بازرگانی ام بی

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۱۴۰۱۰۵

کد پستی: ۱۴۷۱۷۵۵۲۹۸

آدرس ایمیل: info@lasermb.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha