شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: 344986

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۳۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۵ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

۱۵ فوتی و شناسایی ۳۹۷ بیمار جدید کرونا در کشور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، ‌از دیروز تا امروز ۲ مهرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۶۵۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۳۸۲ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۵۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۱۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۵۱ هزار و ۱۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تزریق بیش از ۱۴ هزار دز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

همچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۷۶ هزار و ۹۲۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۶۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۴۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۱۳۶ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۴ هزار و ۲۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

همچنین در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست و ۲۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha