یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

جو آرام در بیشتر مناطق کشور/افزایش سرعت وزش باد در نوار غربی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی پایدار هستیم و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای ارتفاعات واقع در شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس افزایش ابر و رگبار موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی از جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد و افزود: از روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان و مازندارن بارش باران همراه با کاهش نسبی دما را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه این بارش‌ها طی روز جمعه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل ادامه دارد، اظهار کرد: طی چند روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش بادهای شدید همراه با خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

گودرزی با اشاره به اینکه امروز در نوار غربی و جنوب غرب کشور با افزایش سرعت وزش باد و نفوذ غبار از کشور عراق مواجه هستیم، ادامه داد: امروز آب‌های دریای خزر مواج است .

وی در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران توضیح داد: امروز در برخی ساعات در تهران وزش باد را تجربه می‌کنیم و بیشینه دمای پایتخت امروز به ۲۹ درجه می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha