معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره روند خدمات‌رسانی تیم‌های پزشکی مرکز حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زوار ایرانی در عتبات عالیات توضیح داد.

تداوم خدمات‌رسانی تیم‌های پزشکی هلال احمر در عتبات عالیات

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، حسین فضلی معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر درباره خدمات ارائه شده توسط مرکز پزشکی حج و زیارت به زوار عتبات عالیات گفت: با تمام شدن ایام اربعین حسینی خدمات حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق به پایان نمی رسد بلکه تیم های پزشکی ایران به صورت مداوم در این کشور حضور دارند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر،وی در ادامه بیان کرد: به صورت ماهانه کادر درمانی از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام می شود. این تیم شامل پزشک، پرستار، نیروی فوریت پزشکی، تکنیسین دارویی، پذیرش و امداد ۱۱۵ است.

فضلی با بیان اینکه این تیم‌ها در ۳ شهر نجف کربلا و کاظمین ساکن می‌شوند ادامه داد: در نجف در هتل النباء در کربلا در هتل الماس شرق و در حرم حضرت ابوالفضل (ع) و در کاظمین در هتل قرطاج این تیم‌های پزشکی ایرانی مستقر می‌شوند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ادامه بیان کرد: خدمات ما به تناسب تعداد زائران و به صورت هشت ساعته ارائه می شود. ولی در ایامی مثل عاشورا و تاسوعا، عید و اربعین حسینی خدمات رسانی ما ۲۴ ساعته است.

وی در ادامه درباره ساعات خدمات رسانی نیز توضیح داد: در نجف و کربلا ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و ۴ عصر تا ۸ شب است. در کاظمین از ساعت ۴ تا ۱۲ شب خدمات ارائه می‌شود زیرا زوار شب‌ها به کاظمین می‌روند.

وی افزود: خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت پیش بیمارستانی است و پزشکان داروی مربوطه را تجویز می‌کنند و خدمات پرستاری هم به زوار ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha