مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد در هفته گذشته ۳۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز طرف قرارداد این سازمان پرداخت شده و بخش دیگری از مطالبات به زودی پرداخت خواهد شد و بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی بدون هیچ اشکالی می‌توانند با مراجعه به مراکز طرف قرارداد، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

پرداخت بخشی از مطالبات داروخانه‌ها/ بیمه‌شدگان بدون هیچ مشکلی می‌توانند خدمات بگیرند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، شهرام غفاری افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای طرح دارویار، همکاری کامل داشته و مطالبات داروخانه‌ها از محل این طرح را تا شهریور ماه پرداخت کرده و تنها مطالبات دو ماه شهریور و مهر باقی مانده که به زودی با حمایت مجلس و با همکاری دولت پرداخت خواهد شد.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشکر صمیمانه از همکاری کلیه مراکز طرف قرارداد به‌ویژه داروخانه‌ها، تأکید کرد: بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی بدون هیچ اشکالی می‌توانند با مراجعه به مراکز طرف قرارداد، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

غفاری همچنین در خصوص مصاحبه اخیر یکی از اعضای انجمن داروسازان مبنی بر تخصیص مستقیم یارانه طرح دارویار به داروخانه‌ها اعلام کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی مخالفتی با این پیشنهاد ندارد؛ هرچند این مهم، تصمیمی است که در سطوح مدیریتی بالاتر و توسط سیاستگذاران باید اتخاذ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha