بانک ها باید تشکیل یک گروه ویژه را که صنعت مراقبت های بهداشتی را پشتیبانی کند در دستور کار خود قرار دهند.

نئو بانک های هوشمند در خدمت متخصصان مراقبت های بهداشتی

به گزارش سلامت نیوز اعطای وام تجاری، تامین مالی تجهیزات و خطوط اعتباری سرمایه در گردش تنها بخش کوچکی از حوزه هایی هستند که سیستم های پزشکی، بیمارستان های کوچک و کلینیک های پزشکی به خدمات بانکی نیاز دارند.

مدیریت چرخه درآمد در سیستم بهداشتی از اهمیت حیاتی برخوردار است .بیشتر بخوانید : فردابانک ، نئوبانک هوشمند با ارائه سیستم های مدیریت خزانه به جریان نقدی شرکت های پزشکی می توان به افزایش سرمایه در این فرآیند سرعت بخشید. بسته به اندازه سازمان ،مدیریت مالی نیز می تواند هزینه ها را در طول فرآیند به میزان قابل توجهی کاهش دهد. با برخی از محصولات مدیریت تخصصی خزانه داری جدید، می توان هزینه ها را کاهش داد و فرآیندها را به قدری ساده کرد که پیاده سازی سیستم های جدید برای وجود یک شرکت چرخه درآمد حیاتی باشد.

پزشکان وقت خود را صرف درمان بیماران می کنند، بنابراین اغلب در تصمیم گیری های تجاری بهترین نیستند. در بیشتر موارد، وظیفه متخصصین بانکی است که بهترین ساختار تجاری یا جایگزین تامین مالی تجهیزات را برای کمک به رفع نیازهای آنها توصیه کنیم. به همین دلیل است که یک گروه بانکی خاص که فقط با بازار مراقبت های بهداشتی کار می کند نسبت به سایر بانکداران تجاری برتری دارد. آنها بازار، نحوه کار و ارائه خدمات به پزشکان را می شناسند و مهمتر از همه در موقعیت موفقیت قرار دارند.

امروزه هزینه های بالاتر درمان،داروهای تجویزی نیاز و فرصت بیشتری برای بانکدارفراهم آورده تا در صنعت سلامت مشارکت داشته باشد چرا که استخدام پرسنل بدون تجربه کار با پزشکان، کارکنان آنها و شرکت های مراقبت های بهداشتی برایشان ممکن نیست.

سیستم بانکداری باید فرصت‌های مالی و همچنین "دردهایی" را که هر روز مردم با آن مواجه هستند را بشناسد. این مساله به آنها امکان می دهد نه تنها بهترین محصولات و خدمات را توصیه کنند، بلکه یک رابطه مشاوره ای نیز ایجاد شود.


ماموریت بانکها میتواند خدمت اقتصادی به متخصصان مراقبت های بهداشتی نه تنها به عنوان یک وام دهنده بلکه به عنوان بانکدار و مشاور اقتصادی مورد اعتماد آنها نیز باشد . برای توسعه برنامه های اقتصادی، یافتن استعدادها و تبدیل موقعیت هایتان به یک سرمایه‌گذاری اصولی بهتر است از یک تیم حرفه ای بانکی کمک بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha