یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت/رگبار در جنوب کشور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای جنوب‌شرق فارس، جنوب کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا نیز فقط در جزایر پیرامون خلیج‌فارس رگبار رخ می‌دهد و دریا در تنگه‌هرمز و شرق خلیج فارس مواج و متلاطم است، ادامه داد: امروز و روزهای آتی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، البرز، تبریز، ارومیه، اراک و اصفهان، افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه چهارشنبه روی دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و جنوب‌غرب و همچنین جزایر واقع در مرکز خلیج‌فارس شاهد بارش‌های پراکنده هستیم، افزود: آسمان استان‌های تهران، البرز، اصفهان، اراک در روز چهارشنبه غبارآلود است و از جمعه با ورود سامانه بارشی ناپایداری وارد این استان‌ها و از شدت غبار در این مناطق کم می‌شود.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: تهران امروز غبارآلود است و گاهی در طول روز با وزش ملایم باد مواجه است و بیشینه دمای پایتخت امروز در ایستگاه مهرآباد به ۱۷ درجه بالای صفر می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha