سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 347654

سازمان هواشناسی در هشدار نارنجی از تداوم و تشدید پایداری هوا تا روز چهارشنبه در تهران و کرج خبر داد و اعلام کرد: در اراک، مشهد، ارومیه، تبریز و اصفهان نیز آلودگی هوا با شدت کمتری تداوم دارد.

افزایش آلودگی هوا در تهران و کرج

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق ،از روز گذشته آلودگی هوا در پایتخت و استان البرز تشدید شده و این وضعیت تا پایان روز چهارشنبه (فردا) ادامه خواهد داشت.سازمان هواشناسی نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا طی امروز و فردا در تهران و کرج هشدار نارنجی صادر کرد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا (چهارشنبه) نیز در تهران و کرج همین شرایط آب و هوایی تکرار خواهد شد که اثر مخاطره نیز افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت وضع هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها اعلام شده است.امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه همچنین در اراک، ارومیه، اصفهان، تبریز و مشهد، آلودگی هوا تداوم دارد.

سازمان هواشناسی به کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی، مدیریت منابع آلاینده، تاکید بر عدم تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها، پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز، اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها تا حد بسیار ناسالم توصیه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha