دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 347954

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و غربی استان، از امروز دوشنبه ۷ تا چهارشنبه ۹ آذر خبرداد و از تهرانی‌ها خواست از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

بازگشت آلاینده‌ها به پایتخت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه رسالت، حامد یزدی مهر از صدور هشدار زرد آلودگی هوا برای استان تهران خبر داد و گفت: از بعد از ظهر امروز دوشنبه هفتم تا چهارشنبه نهم آذر در مناطق مرکزی، جنوبی و غربی استان تهران شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود:طبق اعلام سازمان هواشناسی با افزایش آلاینده‌ها کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود و درصورت کنترل نشدن منابع آلاینده در مناطق پرتردد، هوا برای تمام گروه‌ها، ناسالم خواهد بود.

حامد یزدی مهر به همه شهروندان بویژه بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان، زنان باردار و کودکان توصیه کر در این مدت از تردد غیرضروری در شهر و هر گونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن و پیاده روی درفضای باز و معابر شهری خودداری و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به توصیه کارشناسان، نوشیدن مایعات به ویژه آب هنگام آلودگی هوا، باعث شستشوی دستگاه گوارش می‌شود و خشکی دهان ناشی از آلودگی هوا را از بین می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha