یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز اینده کشور پرداخت.

باد و باران در ۱۲ استان/هوای پایتخت سردتر می‌شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخذرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، زنجان، همدان و غرب مازندران، بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه این شرایط را طی روزهای پایانی هفته برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و شمال‌شرق کشور انتظار داریم، ادامه داد: فردا در غرب و بخش‌هایی از جنوب‌غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار پراکنده را شاهد هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شنبه در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال‌غرب و یکشنبه در شمال‌شرق و ارتفاعات و دامنه های البرز بارش باران رخ می‌دهد، افزود: طی این ۵ روز بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به شکل برف مشاهده می‌شود.

گودرزی اظهار کرد: در شهرهای تهران، کرج، اراک و اصفهان با انباشت آلاینده‌های جوی مواجه هستیم، توضیح داد: فردا شرایط برای بارش‌های پراکنده و وزش باد در استان تهران فراهم می‌شود و طی هفته‌های آینده دریای‌خزر و آب‌های خلیج فارس مواج و متلاطم است.

وی بیان کرد: بیشینه هوا در ایستگاه مهرآباد به ۱۵ درجه بالای صفر می‌رسد و هوای تهران در روزهای آتی سردتر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha