محققان ان تیتی اعلام کرد که آزمایشگاه انفورماتیک پزشکی و بهداشتی آن یک توافقنامه تحقیقاتی مشترک سه ساله با دانشکده مهندسی و علوم کاربردی هاروارد جان A. Paulson، متمرکز بر دوقلوهای دیجیتال، امضا کرده است.

پیشبرد مراقبت های قلبی از طریق  مدل دوقلوی بیو دیجیتال

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث کر آی تی نیوز محققان روابط ساختار-عملکردی را که ممکن است در فیزیولوژی قلب و عروق از طریق تلاش مشترک تحقیقاتی نادیده گرفته شود، بررسی خواهند کرد.

محققان در حال کار برای پیشبرد مراقبت های قلبی از طریق یک مدل دوقلوی بیو دیجیتال قلبی عروقی هستند. آنها به دنبال توضیح قوانین اساسی پمپ های عضلانی قلب و سایر جنبه های عملکرد آن هستند.

آزمایشگاه MEI بر روی پلتفرم های قلب و عروق دقیق چند مقیاسی و فناوری قلب روی یک تراشه متمرکز شده است. این شرکت در حال توسعه زیرساختی برای کپی دیجیتالی قلب یک فرد است در حالی که گروه بیوفیزیک بیماری SEAS نزدیک به 20 سال است که در راستای هدف مهندسی قلب انسان کار می کند.

DBG یک تیم بین رشته ای با تجربه ساخت سیستم های میکروفیزیولوژیکی برای تقریب فیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی قلب انسان به رهبری دکتر کوین کیت پارکر، استاد دانشگاه هاروارد است.

دکتر جو الکساندر، مدیر آزمایشگاه MEI، گفت: "هدف بلندمدت گروه او برای مهندسی قلبی زنده و عملکردی با ابتکار عمل دوقلوی دیجیتال زیستی به خوبی ترسیم می شود." ما امیدواریم که با هم اصول فیزیولوژی قلب را بررسی و به چالش بکشیم که ممکن است بیشتر بر اساس افسانه باشد تا تأیید تجربی.

آزمایشگاه MEI الکترودهای زیستی را به عنوان رابط با سلول‌ها و بافت‌ها برای سرعت بخشیدن به توسعه یک دوقلو دیجیتال زیستی CV در شرایط آزمایشگاهی توسعه داده است، و DBG راه‌هایی برای استفاده از میوسیت‌های قلبی مشتق از سلول‌های بنیادی انسان برای درک نحوه ساخت پمپ‌های عضلانی پیدا کرده است.

DBG همچنین از سیستم‌های میکروفیزیولوژیکی یا اندام‌های روی تراشه‌ها به‌عنوان یک روش آزمایشگاهی برای آزمایش درمان‌ها در سلول‌هایی که به حالت پرتوان مانند جنینی برنامه‌ریزی شده‌اند و یک بیماری مورد علاقه را خلاصه می‌کند، استفاده می‌کند.

بر اساس این اعلامیه، وعده تلاش مشترک، روابط ساختار و عملکرد قلب را آشکار می کند که ممکن است در قانون فیزیولوژی CV نادیده گرفته شده باشد.

این همکاری با هاروارد همچنین بر روی تحقیقات مشترک NTT Research با دانشگاه گسترش می یابد.

نظارت از راه دور بیمار و تعداد فزاینده‌ای از دستگاه‌های پزشکی که در پزشکی استفاده می‌شوند به توسعه نظارت مداوم بیمار و فناوری‌های دوقلوی دیجیتال کمک می‌کنند.

دستگاه‌های RPM حجم زیادی از داده‌ها را ارائه می‌دهند که پزشکان از آنها برای نظارت و درمان بیماران استفاده می‌کنند، اما ساینگ، عضو هیئت مدیره PwC و رهبر مشتریان بهداشت جهانی، می‌گوید که داده‌های بهداشتی را می‌توان برای تکامل مراقبت‌های بهداشتی از درمان بیماران تا ارائه خدمات استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha