خدمات حمل و نقل کودکان بیمارستان بزرگ اورموند استریت (CATS) فناوری به اشتراک گذاری داده ریل تایم را به کار گرفته است تا تیم های آمبولانس را قادر سازد ،داده های حیاتی را با پزشکان از راه دور به اشتراک بگذارند.

استفاده از فناوری به اشتراک گذاری داده ها برای سفرهای آمبولانسی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دیجیتال هلث مجموعه تحول دیجیتال کایند سید سویفت کر از طریق نظارت بر سفر کودک به بیمارستان باعث کاهش قابل توجه زمان تحویل می شود.

از زمان اجرا، تیم بیمارستان بیش از سه هزار سفر با نظارت از راه دور انجام داد و شاهد کاهش زمان تحویل 30 تا 90 دقیقه بوده‌اند.

با استفاده از این فناوری، کارشناسان و مشاوران از راه دور می توانند تخصص بالینی ارزشمند خود را در اختیار بیماران در حال حمل و نقل قرار دهند و داده ها بلادرنگ برای نظارت بر بیماران و بهبود ایمنی بیمار جمع آوری می شود.

علاوه بر این، کایند سید در حال بهبود و گسترش قابلیت‌های توزیع بلادرنگ مجموعه تحول دیجیتال سویفت کر است که به لطف راهکار مدیریت و پخش رویداد Solace، یعنی PubSub+ Platform است.

باب هوندال، CTO در Kinseed، گفت: "ما می دانیم که برای اینکه SwiftCare یک پلتفرم واقعاً متحول کننده برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باشد، باید توسط جریان های داده های قابل اعتماد و در زمان واقعی از طیف گسترده ای از منابع مانند EHR ها، دستگاه های بالینی و همچنین خدمات ابری مدرن تامین شود.

Solace استاندارد طلایی برای انتقال داده‌های حیاتی بین برنامه‌ها و دستگاه‌های مختلف در زمان واقعی است، بنابراین تقویت پلتفرم ابری ما با پخش رویدادهای ابری و سرویس‌های مدیریت رویداد مناسب بود. این مشارکت، ماموریت ما برای اتصال افراد قطع شده را تسریع می کند.»

همکاری بین Kinseed و Solace با تقویت ابزارهای ابری برای کمک به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی بدون نیاز به کدگذاری سنگین یا خوراک مشاوره گران قیمت، مراقبت از بیمار را بهبود می بخشد. Solace از معماری رویداد محور برای بهبود قابلیت های توزیع بلادرنگ داده استفاده می کند.

تابستان گذشته بیمارستان گریت اورموند استریت با The Royal Marsden همکاری کرد تا برتری دیجیتال و یادگیری خود را از طریق اجرای پرونده سلامت دیجیتال (DHR) به اشتراک بگذارد، زیرا Royal Marsden به دنبال استقرار یک DHR جدید بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هلیا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    سلام من 15 سالمه بعضی وقت ها گوش هام سوت می‌کشه و سر درد میگیرم و سرم گیج و احساس میکنم که تب دارم رنگ پوستم ب شدت زرد شده و زخم های روی بدنم خیلی دیر خوب میشه و جاش میمونه و تنگی نفس احساس میکنم و انگار قلبم تند میزنم من شنیدم اینجا علائم عفونت خونیه درسته ؟؟؟؟