سفر بهبودی می تواند چالش برانگیز باشد، اما علائم مثبتی را که نشان می دهد را از دست ندهید.

8 نشانه که نشان می دهد حالتان رو به بهبودی است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلثی شاتز، زندگی سراسر فراز و نشیب است و در اوج بودن همیشه ممکن نیست. ممکن است فشارهای زیادی به شما داده شود، اما فراموش کردن آنها و مقایسه دستاوردها و موفقیت های خود با دیگران آسان است. آنها می گویند که چمن آن طرف همیشه سبزتر است، اما ممکن است همیشه درست نباشد.

یک متخصص گفت: «رشد و بهبودی کار می‌خواهد. هر کس سفر درمانی متفاوتی دارد، پس بیایید نگاهی به نشانه هایی بیندازیم که نشان می دهد شما بهتر از چیزی که فکر می کنید انجام می دهید!»

این می تواند یک ازدواج دشوار یا روزهای بیکاری یا ترس از سلامتی باشد، دلیل احساس درد یا غم در یک فرد می تواند هر چیزی باشد. پس از مواجهه با یک دوره سخت، بسیار مهم است که خود را درمان کنید. ممکن است بهبودی زمان بر باشد، اما به یاد داشته باشید که غیرممکن نیست.

روانشناس دکتر لالیتا فهرستی از علائم ساده را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد شما بهتر از آنچه فکر می کنید عمل می کنید و باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید:

1. در تنهایی راحت تر هستید

وقتی از نظر عاطفی آسیب می بینید، می خواهید در کنار افرادی باشید که دوستشان دارید. اما با گذشت زمان، شما شروع به صرف زمان در کنار خودتان خواهید کرد و در انجام آن راحت خواهید بود.

2. به راحتی تحت تاثیر نظرات دیگران قرار نمی گیرید

مردم همیشه در مورد دیگران چیزی برای گفتن دارند، اما شما مجبور نیستید به آنها گوش دهید. آیا تحت تأثیر نظرات دیگران قرار نمی گیرید؟ هنگامی که این اتفاق می افتد، بدانید که به خوبی در حال بهبودی هستید.

3. قوانین بخشش را درک می کنید

بخشیدن کسی که به شما ظلم کرده است، ممکن است به تلاش و زمان زیادی نیاز داشته باشد. اما وقتی فهمیدید که بخشیدن آن شخص به این معنی نیست که باید اجازه دهید او به زندگیتان بازگردد، متوجه خواهید شد که در سفر شفابخش خود پیشرفت کرده اید.

4. قبول دارید که هر چقدر هم که سخت باشد، نمی توانید گذشته را تغییر دهید

بگذارید خاطره بد در گذشته بماند زیرا نمی توانید کاری در مورد آن انجام دهید. ممکن است فکر کنید، "اوه! کاش به او اعتماد نداشتم!» فقط آن را رها کنید زیرا فقط در صورتی می توانید سریع تر بهبود پیدا کنید که بپذیرید گذشته شما قابل تغییر نیست.

5. متوجه می شوید که نظر کسی ارزش شما را تعیین نمی کند

شما باید ارزش خود را بدانید و برای تعیین ارزش خود به نظرات دیگران وابسته نباشید. وقتی این اتفاق می افتد، سفر بهبودی شما آسان تر می شود.

6. رشد و بهبودی کار و زمان می خواهد

کارشناس پیشنهاد کرد که با خودتان مهربان باشید و به این نکته اشاره کنید که چگونه بهبودی شامل فراموش کردن روش‌های قدیمی بودن و قدم گذاشتن در رشد است. ما می‌توانیم آنقدر در روند رشد گم شویم که فراموش کنیم مکث کنیم، روی آن تأمل کنیم و رشد خود را جشن بگیریم.

7. به یاد داشته باشید که روند بهبود برای هر یک از ما متفاوت است

باز هم خود را با دیگران مقایسه نکنید زیرا مسیر شما با مسیر دیگری متفاوت خواهد بود و این اشکالی ندارد. چیزی که ممکن است برای شما شادی ایجاد کند، ممکن است برای دیگری نباشد.

8. بایستید و ببینید چقدر جلو آمده اید

ممکن است این احساس را نداشته باشید، اما شما در یک لحظه قدم برمی دارید. همچنین، بهتر است بخشی از زمان شیرین خود را برای مشاهده تغییرات اختصاص دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha