ست استرنبرگ، مدیر عامل شرکت Honor Technology، دلیل تلاش خود را برای تغییر نحوه مراقبت جامعه از افراد مسن با فناوری پیشرو در صنعت به اشتراک می گذارد.

تغییر روش مراقبت از سالمندان با سلامت دیجیتال

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلثکر دیجیتال، ست استرنبرگ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Honor Technology است. او در نقش خود به عنوان مدیر عامل، تیمی متشکل از 700 نفر را هدایت می کند که وقف گسترش ظرفیت جهان برای مراقبت از افراد مسن هستند.

استرنبرگ می گوید:«در آنر، ما با ایجاد یک پلتفرم فناوری پیشرو در صنعت که به ما امکان می‌دهد مراقبت‌های باکیفیت را به افراد مسن ارائه دهیم و بهترین تجربه شغلی در کلاس را برای متخصصان مراقبت ارائه کنیم، اساساً نحوه مراقبت جامعه از والدین خود را تغییر می‌دهیم.»

فناوری آنر چیست؟

استرنبرگ گفت : «آنر یک شرکت مراقبت در منزل است که از فناوری پلتفرم مراقبت ما برای پشتیبانی از بزرگترین شبکه مراقبت در منزل برای سالمندان استفاده می‌کند. ما شبکه مراقبت از سالمندان را با بیشترین دسترسی و بیشترین مشارکت در نیمکره غربی اداره می کنیم. Honor با ارائه راه‌حل‌های فناوری، پشتیبانی عملیاتی و مجموعه بزرگی از Care Pros به آژانس‌های مراقبت در منزل ما در سراسر جهان، نحوه مراقبت از بزرگسالان سالخورده و خانواده‌های آنها را تغییر می‌دهد.»

فناوری مراقبت در منزل چیست؟

او بیان می کند: «ما از فناوری برای ایجاد تجربیات انسانی بهتر استفاده می کنیم. ما مشتریان را با متخصص مراقبت مناسب مرتبط می‌کنیم تا مطمئن شویم که تجربه مراقبت در خانه بهترین است که ممکن است برای متخصصان مراقبت، مشتریان و مراقبان خانواده باشد.»

وضعیت فعلی بازار فناوری سلامت خانگی

بازار فعلی مراقبت از خانه بسیار پراکنده است و به شدت به تحول نیاز دارد. طوفانی از فعالیت‌ها در فضای مراقبت‌های بهداشتی و مراقبت از سالمندان در سال گذشته رخ داده است، مانند پیشنهادات جدیدی مانند بازوی «مراقبت در خانه» توسط Kaiser Permanente و همچنین هجوم ادغام و مشارکت در بازار برای حمایت بهتر.

فراتر از آن، بازار سالمندان گسترده است و به سرعت به رشد خود ادامه می دهد، زیرا تعداد سالمندان از نسل های جوان تر بیشتر می شود. نیروی کار در بازار مراقبت از سالمندان متشکل از متخصصان مراقبت است و نیاز روزافزونی به کارگران وجود دارد، به همین دلیل است که ما استخدام، آموزش و حفظ متخصصین مراقبت را در اولویت اصلی خود قرار می دهیم. برنامه Care Pro، به ما کمک می‌کند تا با دیجیتالی کردن گردش‌های کاری، یک تجربه کاری مثبت را ارائه دهیم که به Care Pros انعطاف‌پذیری و نمایندگی بیشتری در برنامه‌های کاری آنها می‌دهد. این به آنها قدرت می‌دهد تا وظایف خود را به سرعت و کارآمد انجام دهند و در عین حال ساعت‌ها و دستمزد ثابت‌تری را ارائه دهند.»

توسعه غول های فناوری مانند آمازون به نوآوری در سلامت دیجیتال

برخی از بزرگ‌ترین غول‌های فناوری آمریکا مانند آمازون که اخیراً «Amazon Clinic» را راه‌اندازی کرده است و CVS که اخیراً Signify Health را خریداری کرده است، سخت تلاش می‌کنند تا در کمک به جامعه در مراقبت از افراد مسن پیشرفت کنند.

به عنوان مثال، در اوایل سال جاری، آمازون دو ویژگی جدید را برای سرویس اشتراک مراقبت از سالمندان «الکسا توگتر» معرفی کرد که به عزیزان اجازه می‌دهد بدون حضور فیزیکی از سالمندان خود مراقبت کنند. در سال 2023، شاهد پیشرفت‌های بیشتری در فضای مراقبت در منزل خواهیم بود که به افراد این امکان را می‌دهد تا از والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها یا هر یک از عزیزان مسن خود از آسایش در خانه مراقبت کنند.

چگونه فن‌آوری بهداشتی نوآورانه تضمین می‌کند که سالمندان بتوانند به راحتی در محل خود دوران پیری را بگذرانند؟

راه‌حل‌های جدید و نوآورانه، مانند فناوری‌های کمکی مانند دستگاه‌های یادآوری دارو و دستگاه‌های نظارت، تضمین می‌کنند که سالمندان می‌توانند به راحتی در محل خود پیر شوند، زیرا به‌طور خاص برای رفع نیازها و ترجیحات بزرگسالان مسن ساخته می‌شوند.

این فناوری جدید نه تنها از سالمندان، بلکه از متخصصان مراقبت نیز برای ارائه مراقبت‌هایی پشتیبانی می‌کند که به افراد مسن کمک می‌کند استقلال و سن خود را حفظ کنند.»

پیش بینی موج بعدی فناوری سلامت در سال 2023

بازارهای فناوری سلامت و مراقبت در منزل برای رقابتی ماندن به تحکیم خود ادامه خواهند داد، که به ارائه دهندگان مراقبت های خانگی نیاز دارد تا کسب و کار خود را گسترش دهند. ما در حال به کارگیری فناوری هستیم تا به ما کمک کند آینده مراقبت از سالمندان را شکل دهیم و تجربه کاری عالی را برای Care Pros فراهم کنیم. برای مثال، فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به کسب‌وکارهایی مانند Honor اجازه می‌دهد تا تجربیات شخصی‌تر و بهتری را برای Care Pros و بزرگسالان مسن‌تر ارائه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha