عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در واکنش به زمزمه‌ها مبنی بر استیضاح وزیر بهداشت تصریح کرد: این موضوع یک شایعه ای بود که عده‌ای بر سر زبان ها انداختند.

استیضاح وزیر بهداشت شایعه بود!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، فاطمه محمدبیگی با تاکید براینکه مبارزه با کرونا یکی از موفقیت‌های دولت سیزدهم در حوزه سلامت بود، گفت: اقدامات فوق‌العاده‌ای در این حوزه صورت گرفت و با این توفیقات مردم به زندگی عادی خود برگشتند.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا نتوانست همبستگی که ما در حوزه سلامت و واکسیناسیون عمومی علیه کرونا داشتیم را رقم بزند و اقدامات مثبت در کنترل این بیماری با همت وزارت بهداشت و دولت سیزدهم به سرانجام رسیده است.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهارداشت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌ جمعیت، زیرساخت سلامت الکترونیک و زیرساخت‌های عمرانی پروژه‌های بهداشتی و پروژه های درمانی و تامین زیرساخت اجرای برنامه پزشک خانواده در وزارت بهداشت انجام شده که قابل دفاع است.

محمد بیگی در واکنش به زمزمه‌ها مبنی بر استیضاح وزیر بهداشت تصریح کرد: این موضوع یک شایعه ای بود که عده‌ای بر سر زبان ها انداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha