دختر جوانی با مراجعه به پلیس گفت که ۲ جوان او را به‌ عنوان مسافر سوار خودوری خود کرده و به او تعرض کرده‌اند اما او کاری کرده که می‌توان آنها را به دام انداخت.

گیر افتادن راننده متـجـاوز با یک ایموجی از گوشی قربانی

به‌ گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، چند روز قبل دختر جوانی سراسیمه و گریان خودش را به اداره پلیس رساند و گفت ۲ جوان در نقش مسافرکش وی را ربوده و تسلیم نیت‌های شوم خود کرده‌اند.

وی توضیح داد: از یکی از مناطق اطراف شهر قصد آمدن به تهران را داشتم. ابتدا درخواست تاکسی اینترنتی کردم اما هیچ راننده‌ای درخواستم را قبول نکرد. من هم کنار خیابان ایستادم تا با ماشین خطی خودم را به تهران برسانم.

وی ادامه داد:‌ همان موقع پرایدی مقابل پایم ترمز کرد و وقتی مسیر را به راننده گفتم، با اشاره سر خواست که سوار شوم. به جز من و راننده پسر جوان دیگری هم داخل ماشین بود که تصور کردم مسافر است. ماشین شروع به حرکت کرد اما کمی بعد جوانی که نقش مسافر را بازی می‌کرد به من نزدیک شد با چاقو شروع به تهدید کرد. آنها بی‌توجه به التماس‌ها و گریه‌هایم مرا به محلی خلوت بردند و در آنجا نقشه شوم‌شان را عملی کردند.

دختر جوان گفت: تنها فکری که در آن لحظات به ذهنم رسید این بود که هرطور شده از خواهرم کمک بگیرم. برای همین وقتی ماشین هنوز در حرکت بود، مخفیانه یک لوکیشن زنده و یک ایموجی در واتساپ برای خواهرم فرستادم و گوشی موبایلم را در حالت سکوت قرار دادم و زیر صندلی ماشین انداختم. راننده و همدستش متوجه این ماجرا نشدند و پس از اجرای نقشه‌شان مرا در بیابان‌های اطراف تهران رها کردند. من هم با کمک خودروهای عبوری خودم را به تهران رساندم و فهمیدم خواهرم پلیس را در جریان قرار داده است.

وی ادامه داد: راننده پراید یک طرح خالکوبی روی دستانش داشت؛ ‌طرح یک شاهین که حدس زدم شاید سرنخی برای دستگیری او باشد.

ماموران از طریق ردیابی گوشی قربانی این حادثه توانستند موقعیت راننده پراید را به‌دست آورند و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند. متهم اما منکر تجاوز و ربودن دختر جوان بود. حتی وقتی گوشی شاکی زیر صندلی ماشین وی کشف شد، او ادعا کرد که دخترجوان را به‌عنوان مسافر سوار کرده و احتمالا گوشی او در ماشین جا مانده است.

با این حال وی به اداره آگاهی منتقل شد و شاکی وقتی او را دید، به وحشت افتاد و گفت که وی یکی از آدم‌ربایان بوده است. حتی طرح خالکوبی شاهین که شاکی به‌خاطر سپرده بود نیز روی دست جوان متجاوز دیده می‌شد.

در این شرایط وقتی متهم شواهد و مدارک را علیه خود دید، لب به اعتراف گشود و به اجرای نقشه شوم اقرار کرد.

وی گفت: من و دوستم شب قبل به مراسم جشن تولد یکی از دوستانمان در اطراف تهران رفته بودیم. شب را آنجا ماندیم و صبح سوار ماشینم شدیم تا به خانه‌مان برگردیم. در بین راه چشممان به دختر جوان افتاد که منتظر ماشین بود، آنجا بود که گرفتار وسوسه‌ شدیم و تصمیم گرفتیم نقش مسافرکش را بازی کرده و نقشه شوم خود را عملی کنیم.

وی ادامه داد: برای اجرای نقشه، پلاک ماشین را مخدوش کرده و به سراغ دختر جوان رفتیم و او را سوار ماشین کردیم. بعد با تهدید، وی را مورد آزار و اذیت قرار دادیم اما خبر نداشتم خیلی زود دستگیر خواهم شد.

براساس این گزارش، جوان متجاوز به دستور قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران بازداشت شده و تحقیقات برای دستگیری متهم دیگر ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha