یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 3512

معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری در مورد صحبت های عضو کمیسیون بهداشت و درمان مبنی براین که اگر خدمات پرستاری از روزمزدی به کار مزدی تبدیل شود بخش اعظمی از مشکلات پرستاری حل می شود گفت: فعالیت های کیفی پرستاران قابل اندازه گیری نبوده و قیمت ندارد.

محمد شریفی مقدم معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: تمام پرستاران کشور ما روزمزد هستند و با توجه به فعالیت روزمزدی خود که همان شیفت هایی است که در مراکز درمانی و بیمارستان می گذارنند حقوق و مزایا دریافت می کنند.
وی در مورد سخنان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مبنی بر اجرای طرح کارمزدی برای پرستاران تأکید کرد: در سیستم پرستاری خیلی چیزها اعم از ارتباط پرستار با بیمار همدلی و همراهی بیماران در بهبود بیماری آنان و کارهای دیگر قابل اندازه گیری و قیمت گذاری نیستند و قطعاً صحبت این مسئولان در مورد این موضوع بوده که پرستاران علاوه بر دریافت حقوق و مزایای ثابت از کارمزدها و تعرفه های دیگر در زمینه افزایش حقوق خود بهره ببرند.
معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری ادامه داد: اگر بخواهیم تا روز پرستار خبر خوشایند و مسرت بخش را برای پرستاران داشته باشیم امیدواریم مسئولان هرچه زودتر بحث تعرفه گذاری خدمات و کارانه های پرستاری را که یکی از مهم ترین مطالبه پرستاری است زمینه های لازم را برای اجرای آن فراهم کنند.
یادآور می شود: هم اکنون بحث افزایش نوبت کاری پرستاری برای پرستاران در حال انجام شدن است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha