یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 351260

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

ورود سامانه بارشی جدید از فردا به کشور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام را شاهد هستیم و برای مناطقی از آذربایجان‌های شرقی و غربی و خراسان‌های شمالی و جنوبی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود، ادامه داد: این سامانه بارشی نواحی غربی را در بر می‌گیرد و در مناطق گرمسیر به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه گستره سامانه بارشی طی روز سه‌شنبه به ارتفاعات دامنه البرز کشیده می‌شود، افزود: روز چهارشنبه مجددا در نواحی غربی و دامنه های البرز بارش برف و باران را انتظار داریم و با کاهش نسبی دما مواجه هستیم.

رفیعی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز تا قسمتی ابری است و بیشینه دمای آن مثبت ۹ درجه و کمینه دما نیز مثبت ۲ در جه گزارش شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی سردترین نقطه کشور ر ا بوئین و میاندشت استان اصفهان با منفی ۱۹ درجه و گرمترین منطقه را راسک سیستان و بلوچستان با مثبت ۲۹ درجه اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha